Przetargi.pl
letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Mielca w 2015 roku

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Mielca w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)Oczyszczanie ulic miejskich : oczyszczanie jezdni ulic z zanieczyszczeń stałych i ciekłych, błota, piachu, liści, roślinności oraz innych odpadków, o łącznej długości 115 775 mb z częstotliwością określoną w załączniku nr 1 umowy. 2)Oczyszczanie ulic spoza zakresu o nawierzchni asfaltowej lub utwardzonej (nie okrawężnikowanych) jeden raz lub wielokrotnie (w sposób nieciągły) na podstawie zlecenia i odebrane protokołem odbioru. 3)Oczyszczanie chodników, placów i parkingów miejskich : oczyszczanie powierzchni chodnika, placu i parkingu z zanieczyszczeń stałych i ciekłych, błota, piachu, liści, roślinności ukorzenionej oraz innych odpadków; o łącznej powierzchni 171 384 m2 z częstotliwością określoną w załącznikach nr 2 i nr 3 do umowy. 4)Jednorazowe oczyszczanie miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Zamawiający zastrzega sobie zlecenie do sprzątania dodatkowych miejsc, w których wystąpi zabrudzenie lub nagromadzenie odpadów stałych. Usługa będzie realizowana na podstawie zlecenia i zostanie odebrana protokołem odbioru w terminie określonym zleceniem. 5)W cenie usługi należy uwzględnić koszty unieszkodliwiania lub zagospodarowania odpadów w zależności od ich charakteru i rodzaju. 6)Usługa będzie wykonywana zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę, który uwzględniał będzie dzień i przybliżony czas (np. rano, wieczorem). 7)W harmonogramie oczyszczanych ulic dwa razy w tygodniu, należy uwzględnić aby jedno oczyszczanie przypadało na sobotę lub piątek. 8)Wykonawca będzie ściśle przestrzegał opracowanego przez siebie harmonogramu oczyszczania ulic, chodników, placów i parkingów. 9)W przypadku wystąpienia zimowych warunków atmosferycznych i uruchomienia akcji zimowego utrzymania dróg, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania oczyszczania ulic, chodników, placów i parkingów w systemie ciągłym oraz do wznowienia oczyszczania po przerwaniu akcji zimowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 11.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności rachunku/faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach