Przetargi.pl
„Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r.”

Gmina Biskupice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Tomaszkowice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12) 289 70 70
  • Data zamieszczenia: 2024-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
    Tomaszkowice 455
    32-020 Tomaszkowice, woj. małopolskie
    tel. (12) 289 70 70
    REGON: 351556010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr I: Dostawa kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego z warstwy ścieralnej wraz z wbudowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Część I i II stanowi dokumentacja załączona do SWZ.Cześć nr II: Roboty utrzymanioweSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Część I i II stanowi dokumentacja załączona do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacja ekonomiczna lub finansowej,W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000 zł.UWAGA:Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jednocześnie na Część I i Część II zobowiązany będzie do dysponowania jedną polisą na kwotę 200 000 zł.2) zdolność techniczna i zawodowa.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu dla Części I dostaw dla Części II usług (zał. nr 5 do SWZ Cz. I/zał. nr 5 do SWZ Cz. II) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw (Cz. I) usług (cz. II) o wartości minimum 100 000 zł brutto (osobno dla Cz. I i Cz. II) odpowiadającej swoim rodzajem dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz dostawy i usługi zostały wykonane,a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający dopuszcza wykonanie dwóch dostaw lub usług na łączną kwotę 200 000 zł brutto.Uwaga:Przez wykonanie 1 dostawy lub usługi Zamawiający rozumie pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku gdy umowa obejmowała kilka zleceń.Zamawiający informuje, iż Wykonawca, który będzie się ubiegał o udzielenie zamówienia jednocześnie na dwie części, zobowiązany będzie wykazać osobno doświadczenie dla Części I na kwotę 100 000 zł brutto i osobno dla Części II na kwotę 200 000 zł brutto.- Samochód o ładowności 20 ton- Koparko - ładowarka- Walec drogowy samo-jezdny – waga walca min. 8 t
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach