Urząd Miasta Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7318100 , fax. 085 7318150
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 085 7318100, fax. 085 7318150
REGON: 00052327000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest letnie ręczne utrzymanie placów i chodników miejskich oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2010roku. 1.Wykaz placów i odcinków chodników do ręcznego oczyszczania letniego w roku 2010 załączono do niniejszej instrukcji - łączna powierzchnia - 30 669 m?. 2.Ilość koszy do opróżniania w roku 2010 - 124 szt. 3.Chodniki i place miejskie winny być utrzymywane w ciągłej czystości, a trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach oraz z pomiędzy kostek Polbruk i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane. 4.Kosze uliczne winny być opróżniane na bieżąco, niedopuszczalne jest ich przepełnianie. 5.Ceny podane w ofercie będą niezmienne w ciągu całego 2010 roku. 6.Koordynatorami prac ze strony Zamawiającego będą: Bogdan Sokołowski i Marcin Kuptel. 7.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów i chodników a wynikłe z ich niewłaściwego utrzymania. 8.Należność za wykonanie usługi będzie rozliczana w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z poźn. zm.) 2Zapoznali się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń, 3Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 4Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w terminie do 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, wg załącznika Nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Odpowiednie pełnomocnictwa- tylko w sytuacjach wspólnego składania oferty. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w rozdziale IX lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Stosownie do treści art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wielokrotne sprzątanie ulic oraz koszenie trawników w m. Łapy w ciągu dróg wojewódzkich Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec i Nr 682 Łapy- Turośń Dolna- Markowszczyzna (II przetarg)
Dodano: 2016-06-29 - Wielokrotne sprzątanie ulic oraz koszenie trawników w m. Łapy w ciągu dróg wojewódzkich Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec i Nr 682 Łapy- Turośń Dolna- Markowszczyzna.
Dodano: 2016-06-03 - Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z piasku, błota, trawy, liści oraz innych zanieczyszczeń) dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w 2016 r.
Dodano: 2016-03-16 - Część I - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy Część II - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2016-03-08 - POZIMOWE SPRZĄTANIE PASÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2016 ROKU
Dodano: 2016-02-08 - Usługa sprzątania placu zewnętrznego PN-44/15/21
Dodano: 2015-11-23 - Utrzymanie czystości na przystankach komunikacji miejskiej o łącznej powierzchni 1 458 m2 na terenie miasta Sokółka w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2015-11-23 - Utrzymanie czystości na chodnikach o łącznej powierzchni 34 424 m2 na terenie miasta Sokółka w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2015-11-23 - Usługa sprzątania placu zewnętrznego PN-43/15/21
Dodano: 2015-11-13 - Usługa sprzątania placu zewnętrznego PN-34/15/21
Dodano: 2015-11-03