Przetargi.pl
Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Opola w roku 2013, a w tym: oczyszczanie chodników, placów miejskich, przystanków komunikacji miejskiej - usuwanie zanieczyszczeń z poboczy, pasów zieleni oraz rowów przydrożnych

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
    REGON: 53141266800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Opola w roku 2013, a w tym: oczyszczanie chodników, placów miejskich, przystanków komunikacji miejskiej - usuwanie zanieczyszczeń z poboczy, pasów zieleni oraz rowów przydrożnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Opola w roku 2013, a w tym: oczyszczanie chodników, placów miejskich, przystanków komunikacji miejskiej - usuwanie zanieczyszczeń z poboczy, pasów zieleni oraz rowów przydrożnych. Zakres przedmiotu zamówienia: - sprzątanie chodników, placów miejskich, przystanków komunikacji miejskiej z piasku, śmieci i innych zanieczyszczeń - usuwanie zanieczyszczeń z poboczy, pasów zieleni oraz rowów przydrożnych z wygrabieniem i wywozem opadłych liści; Obszar działania podzielony został na dwa zakresy: - zakres obligatoryjny - obejmujący chodniki i place miejskie wyszczególnione w Załączniku Nr 3a o przybliżonej powierzchni w miesiącu: 1 722 000,00 m2 utrzymywane będą systematycznie przez cały miesiąc, w zakresie utrzymania czystości. Rozliczenie finansowe wykonania tego zadania dokonywane będzie wg ceny M1. - zakres fakultatywny - obejmujący pozostałe chodniki występujące w Załączniku Nr 3b, utrzymywane na podstawie zatwierdzonego na dany miesiąc harmonogramu lub pisemnych uzupełniających zleceń. Zakres fakultatywny w okresie trwania umowy o przybliżonej powierzchni: 948 224,00 m2 w ciągu 1 m-ca chodników wyznaczonych do oczyszczenia. Rozliczenie finansowe wykonania tego zadania cząstkowego dokonywane będzie wg ceny M2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania korekty zakresu rzeczowego chodników utrzymywanych obligatoryjnie, wynikającej z bieżących potrzeb, powstałych w trakcie realizacji umowy, a nieznanych w chwili jej zawarcia, obejmującej do 500 m2 powierzchni chodników miesięcznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 20 000,00 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330, Bank Millennium SA. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach