Przetargi.pl
Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / zamówienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. 3. Część 1 Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa dróg gminnych o długości 66,78 km. Zakres prac: Oczyszczanie na całej powierzchni dróg gminnych o długości 66,78 km na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Przewiduje się do 200 km oczyszczania interwencyjnego dróg, które realizowane będzie według wskazań Zamawiającego Przewidywana ilość wszystkich dróg gminnych przewidzianych do utrzymywania w czasie obowiązywania umowy wraz z oczyszczaniem interwencyjnym przy uwzględnieniu częstotliwości ich oczyszczania wynosi 1624,80 km. Oczyszczanie będzie odbywać się od dnia podpisania umowy do 28.12.2020 r., przy czym przez okres 32 tygodni od daty podpisania umowy zgodnie z zakładaną w załączniku nr 9 do SIWZ częstotliwością oraz interwencyjnie według potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie i z którego zostanie sporządzony protokół. Po tym okresie oczyszczanie będzie odbywać się tylko interwencyjnie według potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie, z którego zostanie sporządzony protokół. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy, łuki, wjazdy pod wiaduktami. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Za pierwszy tydzień oczyszczania uważa się tydzień w którym została zawarta umowa. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy, łuki, wjazdy i wyjazdy pod wiaduktami. Wartość tych robót winna być uwzględniona w cenie wykonania usługi. Szczegółowy wykaz dróg gminnych do mechanicznego zamiatania na całej powierzchni według częstotliwości ich oczyszczania określa załącznik nr 9 do SIWZ. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem dróg należy również: - usuwanie na bieżąco liści z jezdni, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych,. - podkaszanie trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka; - zebranie odpadów, śmieci , ich odwóz i przyjęcie na składowisko odpadów. - w okresie zimowym (opady śniegu lub zalegający kilka dni śnieg) do oczyszczania interwencyjnego należeć będzie zbieranie śmieci na zgłoszenie Zamawiającego, lub miejscowe oczyszczanie (w przypadku kilkudniowego braku opadów śniegu) na drogach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Część nr 2 Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa chodników, parkingów i placów o długości 102 272m2 Zakres prac: Oczyszczanie na całej powierzchni chodników, parkingów i placów gminnych o łącznej powierzchni 102 272 m2 na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Przewiduje się do 250 000 m² oczyszczania interwencyjnego, które realizowane będzie według wskazań Zamawiającego. Przewidywana ilość wszystkich chodników, placów i parkingów do utrzymania w czasie obowiązywania umowy wraz z oczyszczaniem interwencyjnym przy uwzględnieniu częstotliwości ich oczyszczania wynosi 2 280 392 m². Oczyszczanie będzie odbywać się od dnia podpisania umowy do 28.12.2020 r., przy czym przez okres 32 tygodni od daty podpisania umowy zgodnie z zakładaną w załączniku nr 10 do SIWZ częstotliwością oraz interwencyjnie według potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie, z którego zostanie sporządzony protokół. Po tym okresie oczyszczanie będzie odbywać się tylko interwencyjnie według potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie, z którego zostanie sporządzony protokół. Zamówienie obejmuje czynność podkaszania trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka na powierzchni 1265 m2- 7 razy w ciągu trwania umowy. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Szczegółowy wykaz chodników, parkingów i placów do oczyszczania na całej powierzchni według częstotliwości ich utrzymania określa załącznik nr 10 do SIWZ. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem chodników, parkingów i placów należy również: - usuwanie na bieżąco liści z chodników, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych, - podkaszanie trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka; - zebranie odpadów, śmieci, ich odwóz i przyjęcie na składowisko odpadów, - w okresie zimowym (opady śniegu lub zalegający kilka dni śnieg) do oczyszczania interwencyjnego należeć będzie zbieranie śmieci na zgłoszenie Zamawiającego, lub miejscowe oczyszczanie (w przypadku kilkudniowego braku opadów śniegu) na drogach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium dla Części 1 w wysokości: 2.000,00 zł. dla Części 2 w wysokości: 2.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2, do SIWZ. 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach