Przetargi.pl
Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa: zadanie a/ dróg gminnych o długości 66,50 km zadanie b/ chodników , parkingów i placów o łącznej powierzchni 101 762 m2. 2. Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa: zadanie a/ mechaniczne oczyszczanie na całej powierzchni dróg gminnych o długości 66,50 km na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Przewiduje się do 150 km oczyszczania interwencyjnego dróg, które realizowane będzie według wskazań Zamawiającego. Przewidywana ilość wszystkich dróg gminnych przewidzianych do utrzymywania w czasie obowiązywania umowy wraz z oczyszczaniem interwencyjnym przy uwzględnieniu częstotliwości ich oczyszczania wynosi 950,53 km. Oczyszczanie będzie odbywać się od dnia podpisania umowy do 27.12.2019 r., przy czym przez okres 18 tygodni od daty podpisania umowy zgodnie z zakładaną w załączniku nr 1a częstotliwością oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie zatwierdzone obustronnie protokołem -według potrzeb. Po tym okresie oczyszczanie będzie odbywać się tylko interwencyjnie według potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośredni w terenie zatwierdzone obustronnie protokołem. Za pierwszy tydzień oczyszczania uważa się tydzień, w którym została zawarta umowa. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy, łuki, wjazdy, i wyjazdy pod wiaduktami. Wartość tych robót winna być uwzględniona w cenie wykonania usługi. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Szczegółowy wykaz dróg gminnych do mechanicznego zamiatania na całej powierzchni według częstotliwości ich oczyszczania określa załącznik nr 1a . zadanie b/ mechaniczne lub ręczne oczyszczanie na całej powierzchni chodników, parkingów i placów gminnych o łącznej powierzchni 101 762 m2 na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Przewiduje się do 150 000 m2 oczyszczania interwencyjnego, które realizowane będzie według wskazań Zamawiającego. Zamówienie obejmuje czynność podkaszania trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka na powierzchni 1265 m² - 4 razy w ciągu trwania umowy. Przewidywana ilość wszystkich chodników, placów i parkingów do utrzymania w czasie obowiązywania umowy wraz z oczyszczaniem interwencyjnym przy uwzględnieniu częstotliwości ich oczyszczania wynosi 1 243 893 m2. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy, łuki, wjazdy pod wiaduktami. Wartość tych robót winna być uwzględniona w cenie wykonania usługi. Oczyszczanie będzie odbywać się od dnia podpisania umowy do 27.12.2019 r., przy czym przez okres 18 tygodni od daty podpisania umowy zgodnie z zakładaną w załączniku nr 1b częstotliwością oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego pocztą e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie zatwierdzone obustronnie protokołem według potrzeb. Po tym okresie oczyszczanie będzie odbywać się tylko interwencyjnie według potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego poczta e-mail lub po ustaleniu zakresu bezpośrednio w terenie zatwierdzone obustronnie protokołem. Szczegółowy wykaz chodników, parkingów i placów do oczyszczania na całej powierzchni według częstotliwości ich utrzymania określa załącznik nr 1b. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem dróg ,chodników, parkingów i placów oprócz zamiatania ręcznego i zamiatania mechanicznego należy również: - usuwanie na bieżąco liści z chodników i jezdni, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych,. - podkaszanie trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka; - zebranie odpadów, śmieci , ich odwóz i przyjęcie na składowisko odpadów. - w okresie zimowym (opady śniegu lub zalegający kilka dni śnieg) do oczyszczania interwencyjnego należeć będzie zbieranie śmieci, lub miejscowe oczyszczanie (w przypadku kilkudniowego braku opadów śniegu) na drogach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 250.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, W przypadku składania ofert na kilka części, formularz oferty należy złożyć na każdą część oddzielnie. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach