Przetargi.pl
„Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Gminy Trzebinia” w 2017 r. – sektorach: A – utrzymanie czystości w Rynku w Trzebini B – letnie oczyszczanie dróg C – letnie oczyszczanie chodników

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Józefa Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyrzebinia.pl / BIP
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Gminy Trzebinia” w 2017 r. – sektorach: A – utrzymanie czystości w Rynku w Trzebini B – letnie oczyszczanie dróg C – letnie oczyszczanie chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1. Mechaniczne lub ręczne oczyszczanie i zbieranie z powierzchni ciągów pieszych wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w tym usuwanie dowolną technologią wyrastającej trawy i chwastów, oczyszczanie obrzeży chodników zgodnie z krotnościami określonymi w wykazie chodników, schodów oraz ciągów pieszych w okresie od dnia podpisania umowy do 15 listopada. Zamiatanie winno się odbywać z takim skutkiem by pył i kurz nie unosił się w powietrzu oraz z przestrzeganiem zasad ciszy nocnej. Prace należy wykonać do godziny 11.00. Przez zamiatanie należy rozumieć sprzątanie chodnika w taki sposób, aby nie zamiatać kurzu i śmieci na pobocze, jezdnie, inne chodniki i pasy zieleni. 2. Oczyszczenie i utrzymanie w czystości jezdni ulic na całej szerokości, placów i parkingów w technologii mechaniczno – ręcznej, tj. uzupełnienie oczyszczania mechanicznego, ręcznym oczyszczaniem i doczyszczaniem w miejscach niedostępnych dla oczyszczarek/zamiatarek z zalegających nieczystości zgodnie z krotnościami określonymi w wykazie ulic w okresie od dnia podpisania umowy do 15 listopada. Jednorazowe oczyszczenie polega na całkowitym usunięciu z jezdni nieczystości, piasku, błota, kamieni, mułu, żwiru, niedopałków papierosów, połamanych gałęzi, liści, odchodów zwierzęcych, wyrastających chwastów i trawy, wszelkiego rodzaju opakowań, papieru, szkła, butelek, worków, folii, resztek pokarmów, porzuconych lub zgubionych ładunków, elementów pojazdów oraz innych zanieczyszczeń wynikających z ruchu kołowego. Prace należy wykonać do godziny 11.00. Zamiatanie winno się odbywać z takim skutkiem by pył i kurz nie unosił się w powietrzu oraz z przestrzeganiem zasad ciszy nocnej. Zamiatanie (czyszczenie ręczne) należy wykonywać w taki sposób, aby nie zamiatać kurzu i śmieci na pobocze, inny chodnik, plac, parking lub alejkę. 3. Użyte w czasie wykonywania prac wszelkie materiały muszą być bezpieczne dla ludzi i środowiska. Za jakość stosowanych materiałów lub ich niewłaściwe użycie odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany do użycia jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych prac. Sprzęt, którym dysponuje Wykonawca powinien być utrzymany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy, musi być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. 5. Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego stanu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia, nawierzchnia będzie miała widoczną strukturę, przy krawężnikach woda deszczowa będzie miała swobodny przepływ zgodnie ze spadkiem do studzienek, a krawężnik będzie cały odsłonięty. 6. W sytuacjach awaryjnych prace należy wykonać w ciągu 3 godz. od zgłoszenia. 7. Wykonawca winien usunąć odpady niezwłocznie po wykonaniu usługi. 8. Wykonawca winien przedstawić kartę przykazania odpadów na wysypisko na żądanie Zamawiającego. 9. Wykonawca winien do 10 dni po podpisaniu umowy przedstawić harmonogram wykonywania prac na okres obowiązywania całej umowy. Dla sektora A wykaz ulic znajduje się w załączniku nr A do siwz. Dla sektora B wykaz ulic znajduje się w załączniku nr B do siwz. Dla sektora C wykaz ulic znajduje się w załączniku nr C do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach