Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 2 2
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
REGON: 00052389600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie i zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i przystanków na terenie miasta Bochnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje letnie i zimowe utrzymanie około 107 km dróg oraz około 28 000 m2 placów, chodników i schodów. W zakres prac wchodzi: a) sprzątanie ulic, placów, chodników, poboczy, schodów i przystanków b) czyszczenie wpustów ulicznych c) czyszczenie studni rewizyjnych d) koszenie poboczy e) akcja zimowa: odśnieżanie, posypywanie mieszanką - sól, piasek f) rozstawienie i zebranie pojemników z mieszankę piaskowo- solną oraz bieżące uzupełnianie mieszanki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej dwie usługi w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg przez okres minimum jednego sezonu letniego i zimowego każda o wartości odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - referencji- potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykażą, że dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia w tym minimum: 2 zamiatarki, 2 solarko-piaskarki, 6 pługów w tym 2 z rozsiewaczem; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, należy dołączyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ: 2. oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych lub oświadczenie, że są podmiotem, od którego nie jest wymagane posiadanie takiego zezwolenia. 5. oświadczenie, że wykonawca uzyska, po rozstrzygnięciu przetargu, dla wytwarzanych w trakcie świadczenia usług odpadów komunalnych dokumenty wymienione w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 7 września 2005 r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz. U. Nr 186, poz. 1553 z późn. zm.). Zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych na terenie województwa małopolskiego Wykonawca uzyska po rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego lub podpisze umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie (zgodnie z ustawą 7 dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć dokumenty: 6. wykaz wykonanych usług; 7. dokumenty - referencje- potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; 8. wykaz sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 9. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, jeżeli w wykazie sprzętu, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.bochnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni porowatej dwuwarstwowej PA08/PA16 tzw. cicha nawierzchnia w ciągu Obwodnicy Gdowa DW 967
Dodano: 2016-05-13 - Usługi ręcznego i mechanicznego oczyszczania miasta
Dodano: 2015-12-15 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2015-11-25 - Wykonanie usług w zakresie sprzątania przystanków autobusowych na terenie działania Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie
Dodano: 2015-11-19 - 37/SI/2015 - ŚWIADCZENIE USŁUG CZYSZCZENIA I ODŚNIEŻANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ POŁACI DACHOWYCH
Dodano: 2015-10-06 - Mechaniczne czyszczenie nawierzchni porowatej dwuwarstwowej PA08/PA16 tzw. cicha nawierzchnia w ciągu Obwodnicy Gdowa DW 967
Dodano: 2015-09-11 - Mechaniczne czyszczenie nawierzchni porowatej dwuwarstwowej PA08/PA16 tzw. cicha nawierzchnia w ciągu Obwodnicy Gdowa DW 967
Dodano: 2015-08-25 - Letnie oczyszczanie dróg wojewódzkich na terenie m. Krynica-Zdrój
Dodano: 2015-05-15 - 56/SI/2014 - Świadczenie usług czyszczenia terenów zewnętrznych, odśnieżania terenów zewnętrznych i dachów oraz utrzymania terenów zielonych
Dodano: 2014-12-10 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów
Dodano: 2014-12-03