Szpital Powiatowy w Radomsku ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Prymasa Wyszyńskiego 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6854716 , fax. 044 6854701
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Radomsku
ul. Prymasa Wyszyńskiego 14 14
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6854716, fax. 044 6854701
REGON: 00031334200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
LEKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa leków z podziałem na 11 pakietów w tym pakiet nr 10 na 2 pozcje . Razem przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części ( zadań) Procedura powtórzona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl postanowień art. 24 ust. 1pkt 1-9 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) 5. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienie lub nie spełnienie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4. Kopię koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, lub oświadczenie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa testów do diagnostyki alergii dla Instytutu Medycyny Pracy
Dodano: 2016-01-14 - Zakup i dostawa testów do diagnostyki alergii dla Instytutu Medycyny Pracy.
Dodano: 2015-12-04 - Zakup i dostawa testów do diagnostyki alergii dla Instytutu Medycyny Pracy
Dodano: 2015-11-13 - 143/12 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawę produktów farmaceutycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..
Dodano: 2012-09-28 - Dostawa leków Procedura II - powtórzona
Dodano: 2011-07-20 - Dostawa leków (procedura powtórzona)
Dodano: 2010-06-09