Sąd Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego 32
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8566160, 8566071 , fax. 061 8566069
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 32 32
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8566160, 8566071, fax. 061 8566069
REGON: 00032385500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Legalizacja systemu gaśniczego instalacji przeciwpożarowej archiwum Sądu Okręgowego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest legalizacja z napełnieniem 25 szt. butli (zbiorników) w 5 sekcjach, które stanowią system ochrony przeciwpożarowej archiwum Sądu Okręgowego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 32. Butle o pojemności 180 litrów muszą być napełnione pod ciśnieniem 200 bar mieszanką gazową azotu i argonu, zwaną dalej argonitem. Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż 25 sztuk butli (zbiorników) w 5 sekcjach, które stanowią system ochrony przeciwpożarowej archiwum Sądu Okręgowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32 - transport butli do punktu legalizacji oraz napełnienia argonitem, transport butli do budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32 wraz z montażem, - montaż butli i uruchomienie systemu oraz wykonanie testu szczelności pomieszczeń bronionych (w protokole odbioru wykonawca złoży oświadczenie o pełnej gotowości systemu do zadziałania w przypadku pożaru), - każda butla musi posiadać dopuszczenie Urzędu Dozoru Technicznego na ich 10-letni okres użytkowania (oznakowanie na butlach i pisemne potwierdzenie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać uprawnienia do montażu i przeglądu urządzeń wysokociśnieniowych, - wykonawca zapewni transport butli samochodem posiadającym zezwolenie na przewóz zbiorników wysokociśnieniowych, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy- załącznik nr 1 2. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do oferty należy załączyć certyfikat lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do montażu przeglądu urządzeń wysokociśnieniowych, 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - do oferty należy załączyć certyfikat lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do montażu przeglądu urządzeń wysokociśnieniowych, 7. oświadczenie dotyczące transportu butli - załącznik nr 3. Na podstawie art. 36 ust. 4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Oferenta w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie XI SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. W przypadku nieczytelnej kserokopii, zamawiający wezwie wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną nieczytelną kopią.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przegląd, legalizacja i konserwacja sprzętu gaśniczego w obiektach UAM
Dodano: 2016-06-17 - Konserwacja i naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-03-23 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i legalizacji sprzętu gaśniczego w jednostkach Policji położonych na terenie woj. wielkopolskiego
Dodano: 2015-03-19 - Przegląd, konserwacja i legalizacja sprzętu gaśniczego w obiektach UAM
Dodano: 2014-06-30 - Konserwacja i naprawa urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2014-03-07 - Usługa stałego nadzoru eksploatacyjnego i okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych i usuwania awarii urządzeń przeciwpożarowych i podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz jednostkach organizacyjnych
Dodano: 2014-01-13 - Prowadzenie konserwacji instalacji sygnalizacji pożaru oraz oddymiania w obiektach Uczelni
Dodano: 2013-04-24 - Przegląd, konserwacja i legalizacja sprzętu gaśniczego w obiektach UAM
Dodano: 2012-06-04 - ZZP-2380-2/12 Usługi w zakresie napraw, przeglądów, legalizacji, konserwacji sprzętu gaśniczego, urządzeń gaśniczych oraz zakup sprzętu p. pożarowego i znaków ewakuacyjnych.
Dodano: 2012-01-10 - Wykonywanie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych i konserwacyjnych oraz napraw podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach zarządzanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dodano: 2011-11-18