Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 786 09 70
- Data zamieszczenia: 2020-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 786 09 70
REGON: 22033761000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sisk-siechnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Leasing urządzeń z opcją wykupu ciągnik wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem dostawy na być fabrycznie nowy, ciągnik rolniczy niezarejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r., wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, z kompletną dokumentacją pojazdu niezbędną do rejestracji oraz eksploatacji wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną, okres finansowania 60 miesięcy, ilość rat 59. Wykup końcowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16710000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą 1. wypełniony formularz ofertowy Załącznik 1 do SIWZ i załączniki 1A, 1B, 1C SIWZ. Zobowiązanie, w formie oryginału, podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) Załącznik 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. Zobowiązanie innego podmiotu powinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. W celu oceny powyższego, Zamawiający żąda dokumentu „zobowiązanie innego podmiotu” z którego musi wynikać: 3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Pełnomocnictwo – w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii stosownego pełnomocnictwa, dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu Wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze oraz gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 5. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy stosownie do art. 23 ust. 4 pzp - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 6. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy, jeżeli Wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. 7. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo – w oryginale lub poświadczonej notarialnie kopii stosownego pełnomocnictwa, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 8. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: 8.1. podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum, 8.2. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 8.3. dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy Wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. 9. Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną