Przetargi.pl
Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki rozdrabniacza wolnoobrotowego dwuwałowego

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 BEŁŻYCE, Przemysłowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 885 260 508, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Przemysłowa 35 A
    24-200 BEŁŻYCE, woj. lubelskie
    tel. 885 260 508, , fax. -
    REGON: 06071470900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzok-belzyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny z opcją wykupu jednej sztuki rozdrabniacza wolnoobrotowego dwuwałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednej sztuki rozdrabniacza wolnoobrotowego dwuwałowego. 2. Rozdrabniacz zostanie dostarczony do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w przeciągu 14 dni od dnia podpisania umowy na teren ZZOK w Bełżycach Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 35 A, 24-200 Bełżyce. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o terminie dostawy, co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą. 4. Wykonawca na przedmiot zamówienia dostarczy wszystkie wymagane prawem dokumenty w języku polskim. 5. Wykonawca zapewni szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji rozdrabniacza wyznaczonym pracownikom Zamawiającego. 6. Odbioru przedmiotu leasingu (maszyny) dokona komisja złożona z upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Dokumentem stwierdzającym prawidłowe wykonanie dostawy przedmiotu leasingu (maszyny) będzie podpisany przez obie Strony bez zastrzeżeń protokół odbioru. 8. W czasie czynności odbioru Zamawiający jest uprawniony do sprawdzenia zgodności parametrów technicznych przedmiotu leasingu (maszyny) z wymaganiami określonymi w SIWZ i sprawności urządzeń w niej zamontowanych oraz kompletności dostarczonych dokumentów. 9. Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu (maszyny) w przypadku niedotrzymania terminu dostawy zaoferowanego w ofercie lub gdy maszyna nie spełnia wymagań opisanych w SIWZ. 10. Warunki finansowe dotyczące leasingu operacyjnego: 1) Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – tekst jedn. Dz. U z 2019 r. poz. 865 z późn. zm.). 2) Czas trwania umowy leasingu 60 miesięcy. 3) Zamawiający określa oprocentowanie jako zmienne oparte o WIBOR 1 M powiększony o stałą wartość marży a zatem część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1 M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty oprocentowania. 4) Opłata wstępna (czynsz inicjalny) wynosić będzie 15% wartości maszyny netto. Opłata wstępna zostanie uiszczona w terminie 7 dni od podpisania Umowy Leasingu. 5) Wartość wykupu (depozytu gwarancyjnego) wynosić będzie 20% wartości maszyny netto. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia niezmiennej oferty 59 miesięcznych równych stałych rat leasingowych przy uwzględnieniu opłaty wstępnej (inicjalnej) w wysokości 15% wartości maszyny netto oraz kwoty wykupu maszyny (depozyt gwarancyjny) będącej przedmiotem zamówienia w wysokości 20% jego wartości netto. Opłata za depozyt gwarancyjny będzie wpłacana z ostatnią ratą. 7) Przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w terminie 3 dni roboczych po upływie terminu oznaczonego w umowie leasingu, po upływie którego, zostanie zawarta umowa kupna – sprzedaży przenosząca własność przedmiotu leasingu z Wykonawcy na Zamawiającego. 8) Leasing udzielony będzie w złotych polskich. 9) Opłata za wykup nastąpi na podstawie odrębnej faktury i zostanie uiszczona po zapłacie ostatniej raty leasingowej wraz z kwotą wykupu. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowanego majątku. 10) Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje Wykonawca na swój koszt, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela. 11) Zabezpieczeniem płatności wynagrodzenia i innych zobowiązań z tytułu zawartej umowy leasingowej będzie weksel własny „in blanco” Zamawiającego lub poręczenie osobowe Zarządu Zamawiającego. 12) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 13) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingowy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 11. Parametry techniczne rozdrabniacza wolnoobrotowego dwuwałowego: 1) Ogólne a) Maszyna używana wyprodukowana nie wcześniej niż w 2018 roku, która przepracowała nie więcej niż 600 motogodzin, b) Maszyna jest przeznaczona do rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów drewnianych, karp, itp. c) Masa całkowita około 27 Mg. Maszyna zabudowana na podwoziu kołowym trzyosiowym, d) Możliwość rejestracji jako przyczepa ciężarowa specjalna z możliwością poruszania się do 90 km/h, e) Maszyna wyposażona w ABS i EBS. 2) Napęd: a) Silnik spalinowy wysokoprężny, norma emisji spalin: EU STAGE IV, b) Moc silnika: mn. 280 kW, c) Liczba cylindrów: min. 6, d) Pojemność skokowa: min. 9 [l], e) Pojemność zbiornika paliwa: min. 500 [l], f) Rewers zespołu chłodnic, odwracanie łopatek wentylatora chłodnicy silnika w celu permanentnego oczyszczania chłodnic, g) Rewers chłodnicy oleju, h) Oświetlenie komory silnika. 3) Rozdrabnianie materiału: a) Wały rozdrabniające 2 sztuki zsynchronizowane z systemem rewersu, b) Liczba pierścieni rozdrabniających min 8 na wale, c) Liczba noży i zgniataczy na pierścieniach min 5, d) Wymiary wałów roboczych (długość/średnica) min 1700 / min 680 [mm], e) Prędkość obrotowa wałów: do 37 [obr/min], f) Wymiary komory roboczej (długość/szerokość): min 1700 / min 2300 [mm], g) Komora robocza wykonana z materiałów wysoko wytrzymałościowych, h) Wysokość załadunku: max 3700 [mm], i) Pojemność wanny zasypowej: min 3,0 m3, j) Wanna zasypowa hydraulicznie unoszona, k) Centralny układ smarowania, l) Wydajność: minimum 15 ton/godz. rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych. 4) Główny panel sterowania: a) Główny panel sterowania obsługujący funkcje:  włączania i wyłączania wszystkich funkcji maszyny,  włączanie i wyłączanie pracy wałów rozdrabniających,  regulacja prędkości wałów,  sygnalizacja dźwiękowa przed uruchomieniem rozdrabniania, b) Pilot z sterowaniem radiowym maszyny do jej obsługi, c) Wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący między innymi:  prędkość obrotową wału korbowego silnika,  sumaryczny czas pracy urządzenia  zużycie energii  wskazanie stanów roboczych i awaryjnych maszyny. 5) Przenośnik odprowadzający frakcję rozdrobnioną: a) Szerokość taśmy przenośnika powinna wynosić co najmniej 1400 mm, b) Długość przenośnika powinna wynosić co najmniej 6500 mm, c) Taśma wyposażona w zabieraki, d) Prędkość transportu regulowana, e) Przenośnik składany i rozkładany hydraulicznie. 6) Opcje dodatkowe: a) Belka łamiąca z przeciwnożami, b) Separator metali żelaznych nadtaśmowy wraz z zsypnią, regulowana hydraulicznie wysokość, c) Kompresor 24 V. 12. Gwarancja rozruchowa min. 3 miesiące. Zamawiający dopuszcza, by gwarancja jakości na Przedmiot Zamówienia została udzielona przez Dostawcę Przedmiotu Zamówienia oraz przez niego wykonywana. Dokument gwarancji wystawiony na okaziciela. 13. Serwis na terenie całej Polski. 14. Czas na podjęcie działań serwisowych maksymalnie 48 godz. od momentu zgłoszenia lub urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach. Koszty związane z serwisem pokrywa Wykonawca i winny one być zawarte w ofercie. Przewidywany, roczny czas pracy maszyny wynosi około 1300 mth, przeglądy gwarancyjne odbywać się będą w siedzibie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 15. Wymagane dokumenty do przekazania w języku polskim: 1) Świadectwo zgodności CE, 2) Katalog części zamiennych, 3) Karta gwarancyjna i serwisowa, 4) Instrukcja obsługi maszyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Aktualny wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2. Na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. Zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa również oświadczenia dotyczące tych podmiotów zgodnie z Załącznikiem 5 i 6 do SIWZ. 3) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Ze zobowiązania musi wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego; b) sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot trzeci, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci udostępniający zasoby. 5) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale, ust. 1, pkt 2, składa na wezwanie Zamawiającego dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach