Przetargi.pl
Leasing operacyjny podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 440 901 , fax. 756 440 925
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 440 901, fax. 756 440 925
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest: dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym, z opcją wykupu zwanej w dalszej części przedmiotem leasingu. 2 Wymagania dotyczące leasingu: 2.1 Umowa leasingu operacyjnego zawarta na 36 miesięcy – licząc od daty przekazania przedmiotu leasingu potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym, 2.2 Stałe raty leasingowe w całym okresie umownym – 35 rat, 2.3 Czynsz inicjalny – 1 % wartości netto przedmiotu leasingu, 2.4 Cena wykupu –20 % wartości netto przedmiotu leasingu, 2.5 Waluta leasingu – PLN, 2.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela – będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu, 2.7 Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach