Przetargi.pl
LEASING OPERACYJNY 3 SZTUK FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    LEASING OPERACYJNY 3 SZTUK FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu 3 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, zwanych dalej samochodami, w tym: a) dwóch sztuk samochodów osobowych typu kombi, b) jednej sztuki samochodu osobowego typu sedan/hatchback/liftback Wykonawca zobowiązany będzie do nabycia i oddania do używania zamawiającemu samochody spełniające wymagania określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu leasingu. Wszystkie samochody muszą być tej samej marki, kolor - lakier metalizowany: granatowy, czarny, srebrny, szary lub grafitowy. 2. Zamawiający wymaga, aby samochody były wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 roku oraz kompletne i gotowe do używania. Zamawiający zakłada minimalny przebieg roczny jednego samochodu 5 000 km, maksymalny przebieg roczny jednego samochodu 50 000 km. 3. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji dla samochodów wynosi: - gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu kilometrów - nie mniej niż 2 lata, - gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż 8 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą - nie mniej niż 2 lata. 4. Minimalne wymagania dotyczące ubezpieczenia samochodów oddanych do użytku zamawiającemu określone zostały w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Warunki ubezpieczenia. 5. Czas trwania leasingu wynosić będzie 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru przez zamawiającego samochodów oddanych mu przez wykonawcę do użytku. 6. Miejscem przekazania zamawiającemu samochodów będzie siedziba zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, Kielce. 7. Samochody przedstawione do odbioru zamawiającemu powinny być: a) dopuszczone do ruchu przez właściwy organ administracji, b) z wykonanym przeglądem zerowym i gwarancją określoną w książce gwarancyjnej, c) ubezpieczone w zakresie, o którym mowa w Załączniku Nr 2 do SIWZ, d) zatankowane (min. 10 l paliwa), e) wyposażone w opony zimowe. 8. Wraz z każdym z samochodów wykonawca wyda zamawiającemu: a) dowód rejestracyjny, b) polisy potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia i opłacenie składek, c) instrukcję obsługi, d) kartę wozu wraz z numerem homologacji, e) dokument gwarancji wystawiony przez producenta samochodu, 9. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Opcja obejmuje prawo nabycia przez zamawiającego używanych samochodów będących przedmiotem leasingu. W takim przypadku zamawiający zobowiązany będzie do zawiadomienia wykonawcy w formie pisemnej o zamiarze skorzystania z tego prawa w terminie do 15 dni przed upływem 36 miesięcy od dnia wydania samochodów. Nabycie przez zamawiającego samochodów nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność samochodów podpisanych przez zamawiającego i wykonawcę, za cenę wskazaną w ofercie wykonawcy, w wysokości 1% ceny brutto wybranych samochodów. 10. W przypadku, gdy zamawiający nie skorzysta z opcji wykupu wykonawca zobowiązuje się do odebrania samochodów na własny koszt, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez zamawiającego o rezygnacji z opcji wykupu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia przez wykonawców wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w SIWZ. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit. b i lit. c SIWZ, a także łącznie składają pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 6. W przypadku, gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a. na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę regulującą ich współpracę; b. umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c. wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z: 1. Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ; 3. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3A do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; b) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w wyzej wymienionym terminie jego aktualności przez organ wydający; 4. Na potwierdzenie, że samochody będące przedmiotem leasingu spełniają wymagania zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są do załączenia opisów modeli samochodów (np. katalogi, specyfikacje techniczne itp.), zawierających informacje, które umożliwią jednoznaczną ocenę zgodności ich parametrów z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. 5. Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo). Każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 3 lit. b, c niniejszego rozdziału. 7. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. c, zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego rozdziału. 9. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach