Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
- Data zamieszczenia: 2012-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52 52
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
REGON: 43121896900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Leasing na dostawę, instalację oraz uruchomienie zestawu rtg do diagnostyki kostno-płucnej dla SP ZOZ w Łęcznej- powtórka, znak sprawy SP ZOZ - ZP / 4/ 12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego na okres 36 miesięcy zestawu RTG do diagnostyki kostno-płucnej wraz ze stacją na trzy monitory, skanerem i stacją dla technika z zainstalowaniem, uruchomieniem i przekazaniem do pracy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ, kod wg CPV 33.11.10.00-1 66114000-2 3.2. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wyprodukowany w 2011r., dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 r., o wyrobach medycznych(Dz. U. 2004 nr 107 poz. 679), oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. 3.3. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 36 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia, przy czym minimalne warunki gwarancji muszą odpowiadać warunkom określonym w tabeli gwarancji stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ i w załączonym wzorze umowy. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 6 osób personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, przy czym minimalny czas szkolenia każdej osoby Zamawiający ustala na nie mniej niż dwa dni szkoleniowe po 3 godziny zegarowe. 3.5. Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.6 Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności, w tym wykonanie odpowiednich przeróbek, instalacji, prac budowlanych itp. niezbędnych do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego natychmiastową, pełną eksploatację, z uwzględnieniem wzajemnej kompatybilności sprzętu. 3.7. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszelkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim się one znajdowały. 3.8. Wykonawca, zobowiązany jest do wykonania testów akceptacyjnych po zamontowaniu przedmiotowej aparatury. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do demontażu aparatu RTG zamontowanego w siedzibie Zamawiającego w ramach kwoty zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu rtg śródoperacyjnego
Dodano: 2016-06-28 - zakup lampy rtg wraz z montażem
Dodano: 2016-03-02 - Wymiana lampy RTG
Dodano: 2015-02-06 - Przedmiotem zamówienia ZM 35/230/2014 jest dostawa aparatu rtg z ramieniem C dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa przewoźnego śródoperacyjnego aparatu RTG z ramieniem C i aparatu RTG jezdnego przyłóżkowego
Dodano: 2014-04-28 - Dostawa i montaż urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu na drogowym przejściu granicznym w Dołhobyczowie - PL-BY-UA.
Dodano: 2014-04-02 - Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu rtg z ramieniem C
Dodano: 2014-02-05 - Przedmiotem zamówienia ZM 68/230/2013 jest zakup wraz z dostawą aparatu rtg z ramieniem C dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2013-12-11 - Zakup mobilnego aparatu RTG
Dodano: 2013-04-30 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej lampy do tomografu komputerowego SOMATOM Emotion 16+
Dodano: 2012-12-04