Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-300 Świdwin, ul. Bolesława Chrobrego 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-94 3652078-9 , fax. 0-94 3650434
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o.
ul. Bolesława Chrobrego 24 24
78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-94 3652078-9, fax. 0-94 3650434
REGON: 33003170000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.swidwin.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Leasing finansowy lub zakup na raty bez dodatkowych zabezpieczeń fabrycznie nowego samochodu osobowego 5 - osobowego z homologacją - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest leasing finansowy lub zakup na raty bez dodatkowych zabezpieczeń fabrycznie nowego samochodu osobowego,5-cio miejscowego ( rok produkcji 2009 lub 2010) z homologacją, Opis samochodu jest zamieszczony w załączniku nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Posiadania wiedzy i doświadczenia; Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów czy załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pt. 3 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów nieczytelnych lub budzących wątpliwości, co do ich prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.swidwin.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu typu VAN dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa dwóch samochodów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Dodano: 2016-06-09 - Najem trzech samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie na okres 24 mc-y drugie postępowanie
Dodano: 2016-06-02 - Najem trzech samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie na okres 24 mc-y
Dodano: 2016-04-13 - ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON - WERSJA L1H1
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Straży Miejskiej Szczecin
Dodano: 2016-02-12 - Najem długoterminowy czterech samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2016-01-27 - Usługa najmu długoterminowego dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie na lata 2016-2017 Znak postępowania: WUP.VIIIA.3331.46.MBi.2015.
Dodano: 2015-12-31