Przetargi.pl
Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z osprzętem zimowym na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-622 Kielce, ul. Lecha 11a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 3452880 , fax. 3452880
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o.
    ul. Lecha 11a 11a
    25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 3452880, fax. 3452880
    REGON: 29041402400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z osprzętem zimowym na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z osprzętem zimowym na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach Wymagane parametry: I. Wymagania dotyczące leasingu: 1.leasing operacyjny, 2.czas trwania umowy - 36 miesięcy (łącznie z wykupem), 3.zerowa rata leasingowa - 30%, 4.wykup pojazdu - wartość określi wykonawca, 5.wykonawca przedstawi wartość usługi leasingu w PLN dla przedmiotu niniejszego zamówienia, 6.ewentualna prowizja - opłata manipulacyjna płatna jednorazowo, 7.pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin wykonawcy, (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. II. Wymagania dotyczące pojazdu 1.Dopuszczalna masa całkowita - min 6500 kg, 2.Kabina - 3 osobowa, amortyzowana, odchylana hydraulicznie, kolor biały 3.Szerokość pojazdu - maksymalnie 1,7 m, 4.Długość podwozia - maksymalnie 4.5 m, 5.Ilość osi - 2, 6.Rozstaw osi - 2.7 do 2.8 m, 7.Moc silnik - minimum 100 KM spełniający normę minimum EURO 4, 8.Rodzaj paliwa - olej napędowy, 9.Rodzaj silnika - rzędowy z turbodoładowaniem, 10.Skrzynia biegów - manualna, zsynchronizowana, z przekładnią redukcyjną podwajającą liczbę biegów, 11.Liczba biegów - 6+1, 12.Zawieszenie - mechaniczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator tylnej osi, 13.Hamulce - pneumatyczne z ABS, wentylowane tarczowe dla obu osi, 14.Napęd - 4 x 4, 15.Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, 16.Listwa nad kabiną kierowcy z kompletem świateł ostrzegawczych i roboczych, 17.Instalacja hydrauliczna dwuobwodowa, 18.Osobne systemy dla obsługi silników i cylindrów hydraulicznych o ciśnieniu minimum 250 bar i przepływie do 110 l/min, 19.Złącza hydrauliczne z przodu i z tyłu pojazdu, 20.Płyta montażowa dla osprzętu komunalnego typu DIN B, 21.Skrzynia wywrotki trójstronna, 22.Wymiary skrzyni ładunkowej: a)Długość - min 2.45m, b)Szerokość - min 1.7 m, c)Wysokość -min 0.4 m, 23.Sygnalizator dźwiękowy tylnego biegu, 24.Gniazda elektryczne z przodu i z tyłu pojazdu, 25.Podwozie musi być konstrukcyjnie i hydraulicznie przystosowane do montażu i pracy nadbudowy zamiatarki wchłaniającej, III. Osprzęt zimowy do współpracy z pojazdem: 1.Pług odśnieżający, łamany typu klinowego o szerokości minimum 1.9 m, 2.Piaskarka silosowa talerzowa: 3.Pojemność minimum 1.5 m3, 4.Szerokość robocza posypywania - 1.5 do 6 m, 5.Dodatkowy wał mieszający, 6.Regulacja szerokości posypywania z kabiny kierowcy, 7.Zespół do podawania solanki, 8.Podpory odstawcze. IV. Gwarancja na pojazd i osprzęt - 24 miesiące, V. Dokumenty wymagane dla pojazdu: 1.Dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w Polsce, 2.Instrukcja obsługi w języku polskim, 3.Katalog części zamiennych, VI. Dokumenty wymagane dla osprzętu: 1.Oznaczenie CE, 2.Instrukcja obsługi w języku polskim. UWAGA. Samochód będzie zakupiony w formie leasingu. W załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający przedstawił istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c.Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach