Przetargi.pl
Leasing busa 8 osobowego z możliwością przewozu osoby niepełnosprawnej na potrzeby uczestników z terenu powiatu pilskiego wraz z wykupem busa

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing busa 8 osobowego z możliwością przewozu osoby niepełnosprawnej na potrzeby uczestników z terenu powiatu pilskiego wraz z wykupem busa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego 8 osobowego busa z możliwością przewozu osoby niepełnosprawnej na potrzeby uczestników z terenu powiatu pilskiego wraz z wykupem busa po okresie leasingu w ramach projektu pn. Wsparcie dla osób starszych, niesamodzielnych, w tym niepełnosprawnych z terenu powiatu pilskiego, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Zamówienie dotyczy jednego z zadań w ramach projektu pn. Wsparcie dla osób starszych, niesamodzielnych, w tym niepełnosprawnych z terenu powiatu pilskiego, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7: Włączenie społeczne Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe. 3. Samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 lub 2019 roku, przystosowany do przewozu ośmiu osób oraz kierowcy, wolny od wad, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazd musi posiadać świadectwo zgodności/świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych, musi być dopuszczony do ruchu drogowego oraz spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 4. Samochód musi spełniać wymogi normy EURO 6 w zakresie normy emisji substancji szkodliwych i zużycia energii tj.: 1) emisja CO – maks. 0,5 g/km, 2) emisja HC – maks. 0,05 g/km, 3) emisja NOx – maks. 0,08 g/km, 4) emisja HC+NOx – maks. 0,17 g/km, 5) emisja PM – maks. 0,005 g/km, 6) zużycie energii – maks. 3,24 MJ/km. Zużycie energii, wyrażone w megadżulach na kilometr, stanowi iloczyn zużycia paliwa (dla paliw ciekłych wyrażone w l/km) określonego zgodnie z wielkością zużywanej energii, zmierzoną według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą – określoną według innej metody pomiaru zużycia paliwa – i wartości energetycznej paliwa (dla oleju napędowego równej 36 MJ/l). 5. Samochód dostarczyć należy do siedziby Zamawiającego – Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pile przy al. Niepodległości 37 na koszt Wykonawcy w terminie określonym w umowie. Wykonawca zapewni szkolenie z obsługi pojazdu w uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia pojazdu do chwili odbioru przez Zamawiającego. 6. Pojazd powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać: kopię karty pojazdu, wyciąg z aktualnego świadectwa homologacji, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, dowód rejestracyjny, instrukcję obsługi w języku polskim, dokument potwierdzający ubezpieczenie pojazdu oraz dwa komplety kluczyków. 7. Wymagania dotyczące umowy leasingu operacyjnego: 1) waluta – złoty, 2) okres leasingu – minimalny okres wynosi 6 miesięcy, maksymalny okres 24 miesiące, okres leasingu stanowi kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ), 3) brak opłaty wstępnej, 4) wykup pojazdu po okresie leasingu – maksymalnie 20% wartości pojazdu, 5) opłata manipulacyjna – brak opłaty lub maksymalnie 1% wartości pojazdu, 6) waluta leasingu, finansowanie – złoty, równe raty leasingowe przez cały okres leasingu. Wysokość raty leasingowej jest stała przez cały okres leasingu. 7) Wykonawca nie pobierze od Zamawiającego innych opłat i prowizji za wyjątkiem tych, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) ubezpieczenie pojazdu w zakresie OC, AC, NNW przez cały okres jego użytkowania. 9) Koszty rejestracji pojazdu, prowizje, koszty ogólne oraz pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia winny zostać wliczone w opłatę manipulacyjną. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne dla pojazdu oraz wymagania dotyczące leasingu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Określone w załączniku niektóre wymagania techniczne dotyczące pojazdu są wymaganiami minimalnymi lub maksymalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu o lepszych parametrach. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Opis oferowanego pojazdu. 9. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 10. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu – po wyborze oferty – do akceptacji wzoru umowy uwzględniającego istotne postanowienia Zamawiającego zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Kalkulacja ceny oferty – Załącznik nr 7 do SIWZ – zgodnie z pkt 17 SIWZ. 4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia ze względu na wymogi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach