Przetargi.pl
Łącznik sieci wodociągowej Jeleniec - Stanin.

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 71158250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://stanin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Łącznik sieci wodociągowej Jeleniec - Stanin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Łącznik sieci wodociągowej Jeleniec - Stanin ”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności: 1. Roboty ziemne i instalacyjne – sieć wodociągowa PEHD100 RC PN-10 SDR 17, DN 250 mm, L całk = 3352 m (w tym: przecisk L1 = 47 m, przewiert L2 = 387 m); 2. Roboty drogowe; 3. Odwodnienie wykopów; 4. Roboty i opłaty towarzyszące. Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci wodociągowej DN 250 pomiędzy miejscowościami Stanin i Jeleniec, gmina Stanin. Projektuje się sieć wodociągową po następujących działkach: W miejscowości Stanin: działki nr ew. 335, 356. W miejscowości Wesołówka działki nr ew. 302, 307, 309, 311/1, 311/2, 720/1. Sieć wodociągowa magistralna średnicy 250 mm o długości 3 352m w tym przecisk długości 47 m oraz przewiert długości 387 m. ZESTAWIENIE ELEMENTÓW PROJEKTOWANEGO WODOCIĄGU: 1. Rura PE RC DN250mm m 3352; 2. Rura osłonowa o średnicy 300 m 30,5; 3. Trójnik DN160/250/160 szt. 1; 4. Zasuwa ze skrzynką i obudową DN160 szt. 2; 5. Trójnik DN250 szt. 1; 6. Zasuwa ze skrzynką i obudową DN250 szt. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Projekt budowlany, oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1.1 do SIWZ. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za produkt równoważny zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; b) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firmy podwykonawców; c) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie pracy fizycznej przy realizacji robót budowlanych, operatorzy maszyn i urządzeń budowlanych, powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łukowie, Oddział w Staninie, Nr konta: 35 9204 1011 0000 0101 2000 0040 z dopiskiem „Wadium – Przetarg „Łącznik sieci wodociągowej Jeleniec – Stanin”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V oraz wykazania braku wskazanych w rozdziale VI podstaw do wykluczenia, wszyscy Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4 i 8 ustawy oraz , że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa powyższe oświadczenia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik 4 i 5 do SIWZ; b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakich powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym według wzoru, o którym mowa w pkt. VII.1.a SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VII.1.a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach