Przetargi.pl
Laboratoryjne usługi badawcze

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Cegielniana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 556 177 , fax. 227 241 129
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Cegielniana 4
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 556 177, fax. 227 241 129
    REGON: 14171723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwik-grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Laboratoryjne usługi badawcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: 1)pobór prób, wykonanie badań fizyko-chemicznych, bakteriologicznych i parazytologicznych ustabilizowanych, komunalnych osadów ściekowych o kodzie: 19 08 05, wytwarzanych w komunalnej oczyszczalni ścieków w Chrzanowie Dużym; 2)pobór prób i wykonanie badań fizyko-chemicznych gruntów w odległości do 60 km od Grodziska Mazowieckiego; 3)właściwe zabezpieczeniu prób i ich transport do laboratorium na koszt i ryzyko Wykonawcy; 4)wydanie opinii dotyczącej zalecanych dawek komunalnych osadów ściekowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73000111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu przygotowywania ofert W przypadku złożenia oferty na platformie zakupowej: 1.Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1)formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem Załącznika nr 3 do SIWZ; 3)formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 4 do SIWZ; 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego do oferty należy załączyć kserokopię Certyfikatu Akredytacji Laboratorium Badawczego potwierdzającego spełnienie postanowień normy PN-EN/ISO/IEC 17025:2018 lub normy PN-EN/ISO/IEC 17025:2005. W przypadku złożenia ofert z zachowaniem formy pisemnej: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem Załącznika nr 3 do SIWZ; 3)formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem Załącznika nr 4 do SIWZ; 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego do oferty należy załączyć kserokopię Certyfikatu Akredytacji Laboratorium Badawczego potwierdzającego spełnienie postanowień normy PN-EN/ISO/IEC 17025:2018 lub normy PN-EN/ISO/IEC 17025:2005.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną