Przetargi.pl
„Kuźnia czytelnictwa - przebudowa filii biblioteki w Osowie” – Etap I Dostawa sceny estradowej”

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. M. Buczka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 857 63 79
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Kępice
    ul. M. Buczka 1
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 59 857 63 79
    REGON: 77088006800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kuźnia czytelnictwa - przebudowa filii biblioteki w Osowie” – Etap I Dostawa sceny estradowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i pokazowym montażem sceny estradowej modułowej z zadaszeniem. 3.2. Scena stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry: 1) wymagania techniczne sceny: a) wymiary zewnętrzne sceny: 12m x 10m (120m2), b) podesty sceniczne 1000 x 2000 mm w systemie łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji (waga 1 podestu max. 46 kg), wysokość ramy 110mm, grubość sklejki 18 mm, nogi wykonane z profilu 60x60 mm, c) podesty o konstrukcji aluminiowej, powierzchnia antypoślizgowa trwale mocowana do podestów, wodoodporna, atestowana, d) podesty muszą umożliwiać różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie może mieć negatywnego wpływu na stabilność i bezpieczeństwo, e) nogi teleskopowe o płynnej regulacji w zakresie od 0,6m do 1,4m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie o nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu, f) wytrzymałość: min. 750 kg/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń, g) barierki ochronne o wysokości 110 cm spełniające wymogi przepisów budowlanych (z trzech stron sceny), rama modułu wykonana z rury aluminiowej o średnicy 30 mm, o grubości ścianki 3mm, żebrowanie pionowe, wykonane z rury aluminiowej o średnicy25 mm, grubość ścianki 3 mm, żebrowanie w odstępach 120 mm, zaopatrzone w system montażu do podłogi scenicznej zapewniający stabilność barierek i całości konstrukcji w pionie i poziomie h) schody (2 szt.) o regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena, szerokość: schody główne 2m i schody pomocnicze, techniczne o szerokości 1m z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej, wyposażone w barierki w wysokości 100 cm, o specyfikacji materiałowo-technicznej jak w pkt. g (żebrowanie), i) certyfikaty (deklaracja zgodności) jakości i bezpieczeństwa; 2) wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę: a) konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych o rozstawie zewnętrznym 390 x 390 mm (rury główne o średnicy 50 mm i grubości ścianki min 3 mm) w postaci prostokątnej ramy nośnej o wymiarach wewnętrznych min. 12,5 x 10,5m (do zakrycia sceny 12x10m), zawieszonej z regulacją wysokości do 8,15 m, b) elementy podpierające plandekę tzw. krokwie, wykonane z kratownic aluminiowych o rozstawie zewnętrznym 390 mm, zapewniające równe ułożenie pokrycia dachu oraz swobodny odpływ wody na wypadek opadów atmosferycznych, pola pomiędzy elementami podpierającymi plandekę, nie większe niż 1,2 m, c) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków poruszających się wzdłuż słupów nośnych za pomocą wyciągarek łańcuchowych, zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu, d) dach o konstrukcji dwuspadowej z pokryciem wodoszczelnym wykonanym z materiału PCV, posiadającym atest na trudnozapalność – kolor pokrycia PCV czarny, e) słupy nośne zadaszenia, wykonane z kratownic o rozstawie zewnętrznym 390 x 390 mm (rury główne o średnicy 50 mm i grubości ścianki min. 3 mm) o wysokości min. 7 m, powinny posiadać podstawy stalowe ze stabilizatorami oraz zastrzałami słupa gwarantujące stabilne, równe ustawienie i bezpieczne użytkowanie zadaszenia, f) łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą szybkozłączy, g) osłony boczne z trzech stron wykonane z siatek wysłaniających lub materiału o właściwościach wodoodporności i przepuszczalności powietrza w kolorze czarnym, z możliwością wejścia na scenę od tyłu w lewym narożniku patrząc od frontu sceny oraz po prawej stronie w tylniej części sceny patrząc od frontu, posiadające atest na trudnozapalność, h) możliwość zawieszenia na rampach nośnych oświetlenia o łącznym ciężarze min. 1900 kg, potwierdzona obliczeniami statycznymi, i) pasy odciągowe wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu; 3) wymagania dodatkowe: a) transport: długość elementów max. 350 cm, wymagane są również nosidła do pokrycia i osłon, b) skrzynka narzędziowa: wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu, c) średni czas montażu/demontażu: nie dłuższy niż 4 godziny w wykonaniu max. 4 osób, d) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia możliwości nabycia części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały czas eksploatacji sceny, nie krócej jednakże niż 10 lat od upływu okresu gwarancji, e) umieszczenie logotypu i hasła promocyjnego Gminy Kępice na froncie dachu konstrukcji sceny i osłonach bocznych według projektu dostarczonego przez Zamawiającego 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wszelkie wymagania techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego, normy bezpieczeństwa, jak również Polską Normę PN-M-69008 w zakresie wykonawstwa, montażu i remontów konstrukcji spawanych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji napraw gwarancyjnych dostarczonej sceny z zadaszeniem w siedzibie Zamawiającego, w terminie rozpoczęcia nie dłuższym niż 72 h od momentu zgłoszenia. 6. Warunki realizacji dostawy: Zamawiający dokona odbioru przedmiotu dostawy we wskazanym przez siebie miejscu na terenie Gminy Kępice. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia we wskazane miejsce oraz do przeprowadzenia montażu próbnego konstrukcji. Podczas odbioru Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz zgodności parametrów techniczno-eksploatacyjnych z warunkami technicznymi określonymi w SIWZ. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie również prawo przeprowadzenia prób technicznych, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. 7. Warunki odbioru przedmiotu zamówienia: 1) sporządzenie i obustronne podpisanie protokołu odbioru dostawy u Zamawiającego; 2) przekazanie w dniu odbioru instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim. 3) przekazanie w dniu odbioru wszelkich wymaganych dokumentów potwierdzających dopuszczenie techniczne dostarczonej sceny z zadaszeniem do użytkowania, w tym certyfikat bezpieczeństwa lub atest bezpieczeństwa dla blatów podestów wodoodpornych, atest trudno zapalności dla materiałów pokryciowych oraz podestów. 3.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) prace montażowe, b) usługi szkoleniowe 3.6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 ze zm.) 3.7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma prawo dokonać czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 8 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności. 3.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44210000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 38 9315 1043 0042 6666 2000 0010. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 10.3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w siedzibie Zamawiającego Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Kępice, ul. Pomorska 1, 77-230 Kępice (w godz. 8.00 – 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o którym mowa wart. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. UWAGA! Ze względu na posiadany rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Ustce, który bezpośrednio współpracuje z Bankiem Wielkopolskim przepływ środków pieniężnych może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Należy pamiętać, że to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wniesienia wadium do wyznaczonego terminu w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość jego pełnej dyspozycji. W związku z tym zaleca się Wykonawcom wnoszenie wadium w formie pieniężnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach