Przetargi.pl
Kursy zawodowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Dąbrowskiej 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8220022 , fax. 15 8220022
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Dąbrowskiej 15 15
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 15 8220022, fax. 15 8220022
    REGON: 83016954100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kursy zawodowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych: Zadanie 1 - Pracownik biurowy - 1 osoba Zadanie 2 - Pomoc kuchenna - 4 osoby Zadanie 3 - Konserwator powierzchni płaskich - 1 osoba Zadanie 4 - Magazynier - 1 osoba Zadanie 5 - Introligator - 1 osoba Zadanie 6 - Pracownik remontowo-budowlany - 1 osoba Zadanie 7 - Bukieciarstwo i florystyka - 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na kurs zawodowy w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie kursu dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie przewiduje się różnic większych niż 1 osoba. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie. Zadanie 1 - Pracownik biurowy Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pracownik biurowy dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi biura. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) organizacja pracy biurowej, b) techniczne wyposażenie miejsca pracy, c) prowadzenie dokumentacji biurowej, d) przepływ informacji w biurze, e) kultura pracownika biurowego, f) obsługa klienta, g) bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze. Zadanie 2 - Pomoc kuchenna Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pomoc kuchenna dla 4 uczestników projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie pomocy kuchennej. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) zasady BHP i p.poż, b) procesy technologiczne w kuchni, c) obróbka jarzyn, mięs, ryb, d) dekorowanie potraw, e) zasady przechowywania i magazynowania artykułów spożywczych, surowców, półproduktów i produktów kulinarnych, f) zabezpieczanie surowców i wyrobów przed zepsuciem, g) utrzymanie czystości naczyń, sprzętu i pomieszczenia kuchennego. Zadanie 3 - Konserwator powierzchni płaskich Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Konserwator powierzchni płaskich dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnego sprzątania. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) problematyka utrzymania czystości, b) rodzaje i typy podłóg: drewniane, sztuczne, ceramiczne, gres, kamienne, dywanowe, c) środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, d) podstawowe technologie sprzątania, e) sprzątanie profesjonalne, f) organizacja procesów sprzątania w zależności od rodzaju, g) rodzaje obiektów i specyfika ich sprzątania, h) zapobieganie nadmiernym zabrudzeniom w sprzątanych obiektach. Zadanie 4 - Magazynier Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Magazyniera dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi magazynu. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) przepisy BHP i p.poż. obowiązujące w magazynach, b) organizacja prac magazynowych, c) logistyka prac magazynowych, d) zagospodarowanie magazynu, e) prowadzenie dokumentacji, f) wydawanie towarów z magazynu, g) zapasy magazynowe, h) inwentaryzacja w magazynie, i) postępowanie w przypadku różnic inwentaryzacyjnych. Zadanie 5 - Introligator Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Introligator dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie obsługi biura. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) organizacja stanowiska pracy introligatora zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, b) zagadnienia związane z przygotowaniem materiałów do druku, drukowaniem oraz procesami introligatorskimi, c) wykonywanie wkładów z zadrukowanych arkuszy oraz łączenie ich z okładką lub nadawanie innej formy użytkowej, d) krojenie papieru, e) składanie arkuszy, f) szycie nićmi lub drutem, klejenie, łączenie wkładu z okładką uszlachetnianie okładki, lakierowanie, foliowanie. Zadanie 6 - Pracownik remontowo-budowlany Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Pracownik remontowo-budowlany dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie pomocy remontowo-budowlanej. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) rysunek i dokumentacja techniczna, b) materiałoznawstwo i technologia robót budowlanych, c) zasady obmiarowywania robót budowlanych, d) bezpieczeństwo i higiena pracy oraz ochrona przeciwpożarowa, e) praktyczne umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu. Zadanie 7 - Bukieciarstwo i florystyka Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Bukieciarstwa i florystyki dla 1 uczestnika projektu Start bez barier współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnik kursu, po jego ukończeniu powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie bukieciarstwa i florystyki. Weryfikacja poziomu podniesienia kwalifikacji oparta będzie na przeprowadzonym egzaminie wewnętrznym. Wymiar kursu: łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych - 50 zegarowych. Czas trwania zajęć: a) zajęcia teoretyczne w wymiarze do 8 godzin zegarowych dziennie, prowadzone od poniedziałku do piątku. b) łączny czas trwania zajęć teoretycznych dla uczestnika kursu wyniesie 20 godzin zegarowych, zajęć praktycznych 30 godzin zegarowych. c) dzienny czas trwania zajęć praktycznych - nie więcej niż 8 godzin zegarowych. d) zajęcia praktyczne prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wykluczeniem możliwości prowadzenia zajęć w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do 6:00. Miejsce realizacji kursu: zajęcia teoretyczne i praktyczne: na terenie miasta Mielec. Minimalny zakres programowy kursu: a) organizacja pracy w kwiaciarni, b) narzędzia florysty, c) florystyka okolicznościowa, d) artystyczne pakowanie prezentów, e) podstawy florystyki ślubnej, f) podstawy florystyki pogrzebowej. Dotyczy Zadań 1,2,3,4,5,6,7: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do: 1. Zgodnego z harmonogramem, punktualnego zaczynania i kończenia kursu. 2. Prowadzenia dokumentacji przeprowadzonego kursu, w tym: a) każdorazowo na zajęciach teoretycznych i praktycznych podpisywania listy obecności, poświadczającej przeprowadzenie zajęć, b) w przypadku niezgłoszenia się osoby objętej kursem na zajęcia niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie pracowników projektu Start bez barier. a. Przygotowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów dydaktycznych, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. b. Oznaczenie materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. 3. Nieodpłatnego zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu odzieży roboczej i środków ochrony osobistej w niezbędnym wymiarze. 4. Zapewnienia sali dydaktycznej, urządzeń i sprzętu zapewniającej realizację kursu oraz przygotowanie do egzaminu. Koszty należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 5. Zapewnienia uczestnikom kursów poczęstunku tj. kawy, herbaty, zimne napoje, ciastka. Koszty należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. 6. Wydania każdemu uczestnikowi kursu dokumentu potwierdzającego jego ukończenie. 7. Dopilnowania wypełnienia innych dokumentów wymaganych procedurą obsługi doradztwa w projekcie Start bez barier m.in. NSRO. 8. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o realizowanym projekcie. 9. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram kursu w termie min. 7 dni przed dniem rozpoczęcia kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach