Przetargi.pl
Kursy zawodowe w projektach pn. Zawodowy kompas nr umowy UDA-POKL.09.02.00-20-179/12-00 i Programuj swój zawód UDA - POKL.09.02.00-20.127/11-00

Zespół Szkół im. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-420 Raczki,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5685 103 , fax. 0-87 5685 106
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie
    16-420 Raczki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5685 103, fax. 0-87 5685 106
    REGON: 00009750200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsdowspuda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kursy zawodowe w projektach pn. Zawodowy kompas nr umowy UDA-POKL.09.02.00-20-179/12-00 i Programuj swój zawód UDA - POKL.09.02.00-20.127/11-00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych w projektach pn. Zawodowy kompas nr umowy UDA-POKL.09.02.00-20-179/12-00 i Programuj swój zawód nr umowy UDA - POKL.09.02.00-20.127/11-00, realizowanego przez Zespół Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie jest podzielone na 3 części:Część 1 Kurs prawo jazdy kat BPrzedmiotem części 1 jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B (teoria i praktyka) oraz przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla 40 uczniów/ uczennic Zespołu Szkół w Dowspudzie. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy Zamawiającego z Wykonawcą, do max. 30.06.2014; Ilość godzin szkolenia i program musi być zgodny z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami Dz.U. 2011 nr 30 poz. 151 60 godzin/os., w tym 30 godzin teoretycznych (po 45 minut) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Ilość osób (kursantów) - 40 ( I etap 20 osób maj - sierpień 2013 i II etap 20 osób styczeń- czerwiec 2014). Kurs obejmie: wynajem placu manewrowego, zapewnienie wykładowców/instruktorów, zapewnienie min. 2 instruktorów do części praktycznej, eksploatację samochodów osobowych, w tym: zużycia paliwa, oleju i inne koszty związane z eksploatacją, zajęcia z pierwszej pomocy przed lekarskiej, egzamin wewnętrzny, wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Zobowiązania i zadania wykonawcy: Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z koordynatorem projektu. Zajęcia nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami edukacyjnymi. Zajęcia będą mogły odbywać się również w dni wolne od nauki w godzinach 8.00 - 18.00. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek szkoły lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z koordynatorem projektu. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. Przeprowadzenie kursu - część praktyczna na terenie Miasta Suwałki, przeprowadzania zajęć teoretycznych Zespół Szkół w Dowspudzie. Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia i zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu kursu, stanowi on wydatek wykonawcy. Część 2 Kurs chemizacyjny Termin realizacji: od dnia podpisania umowy Zamawiającego z Wykonawcą, do max. 01.04.2014; Ilość godzin szkolenia i program musi być zgodny z rozporządzeniem MRiRW w sprawie szkoleń w zakresie ochrony roślin z dnia 16 grudnia 2010 Dz.U. 2010 nr 256 poz. 1721 - 14 godzin dydaktycznych (10 teoretycznych 4 godziny praktyczne).Ilość osób (kursantów) - 10 ( I etap 10 osób kwiecień 2013 i II etap 10 osób I kwartał 2014). Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, imienny wykaz osób, które zdały egzamin wewnętrzny, zaświadczenia zgodne z rozporządzeniem MRiRW w sprawie szkoleń w zakresie ochrony roślin z dnia 16 grudnia 2010. Część 3 Kurs uprawniający do prowadzenia kombajnu zbożowego Termin realizacji: od dnia podpisania umowy Zamawiającego z Wykonawcą, do max.01.04.2014;Ilość godzin szkolenia -34 godzin teoretycznych (po 45 minut) i 2 godziny praktycznej nauki jazdy kombajnem zbożowym (60 min.). Ilość osób (kursantów) - 10 ( I etap 10 osób maj- czerwiec 2013 i II etap 10 osób I kwartał 2014). Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, imienny wykaz osób, które zdały egzamin wewnętrzny, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (bezterminowe)Zakres tematyczny szkolenia obejmujący co najmniej: Ogólna budowa kombajnu zbożowego, zespoły napędowe kombajnu, budowa, działanie regulacje zespołów roboczych kombajnu, silnik i jego obsługa, układ hydrauliczny działanie i obsługa, Bhp przy pracy kombajnem, przepisy prawne i przepisy p. poż., pierwsza pomoc przy nagłych wypadkach, przyczyny wypadków podczas zbioru zbóż kombajnem, wybrane zagadnienia z przepisów prawo o ruchu drogowym, przygotowanie kombajnu zbożowego do pracy, organizacja pracy podczas zbioru zbóż, układy informacyjno sterujące w nowoczesnych kombajnach, nauka jazdy kombajnem technika pracy kombajnami zbożowymi. Kurs kończy się egzaminem. Uczestnicy szkolenia otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu. Organizator zapewnia udostępnienie Sali wykładowej. Wykonawca udostępnia kombajn do zajęć praktycznych i pokrywa koszty eksploatacji kombajnu. Wykonawca/ wykonawcy zobowiązuje się do: Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu. Realizacja przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia uczestnikom/ uczestniczkom kursu, Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć, Oznaczenia miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć w tym w formie zdjęć, a po zakończeniu zajęć kursu wykonawca ma dostarczyć zamawiającemu pełną dokumentację programu tj. oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów edukacyjnych, kopię ankiet, inną dokumentację niezbędnej do rozliczenia kursu. Sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego - nie później niż w dniu następnym -o absencji uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu zajęć. Poddania się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zadania. Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia, względnie zniszczenia lub uszkodzenia powierzonego mu przez Zamawiającego mienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsdowspuda.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach