Przetargi.pl
Kursy cz. III w ramach projektu - Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kursy cz. III w ramach projektu - Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części (Zadania): Zadanie 1: Kurs mechanika pojazdowa gr. I. Zadanie 2: Kurs mechanika pojazdowa gr. II. Zadanie 3: Kurs roboty wykończeniowe w budownictwie gr. I. Zadanie 4: Kurs roboty wykończeniowe w budownictwie gr. II. Zadanie 5: Kurs barista gr. I. Zadanie 6: Kurs barista gr. II. Zadanie 7: Kurs barista gr. III. Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji (Opis przedmiotu zamówienia). Kursy realizowane są w ramach projektu ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na części (Zadania). 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką zajęć opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem ds. projektu oraz Dyrektorem MOS w Łysej Górze. Harmonogram powinien być dostosowany do specyfiki rozkładu dnia MOS - w szczególności uwzględniając czas na naukę własną, zajęcia wychowawcze w grupach, godziny posiłków itp. Ponadto podkreśla się, iż realizacja kursu może przebiegać w pojedynczych godzinach danego dnia. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. Ponadto w przypadku realizacji Zadania 1 i Zadania 2 Wykonawca wraz z harmonogramem zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji dotyczącej określenia miejsca realizacji kursu oraz godzin wyjazdu i powrotu. 4) Wymaga się by zajęcia planowane były tylko jako wielokrotność pełnych godzin tj. 60 minut, 120 minut, 180 minut itd. 5) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego kurs), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących kurs, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń/certyfikatów czy materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu, o którym mowa wyżej. 6) Sale i pracownie zlokalizowane na terenie MOS przewidziane na realizację kursu udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie w zakresie i ilości określonej w zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający podkreśla, iż sale i pracownie przewidziane na realizację kursu posiadają wyposażenie określone w zał. nr 1 do SIWZ. Wszystkie inne niezbędne elementy Wykonawca musi zorganizować we własnym zakresie i na własny koszt. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością MOS wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor MOS lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować we własnym zakresie i na swój koszt. Ponadto Wykonawca musi zapewnić także wszelkie niezbędne produkty żywnościowe i napoje do realizacji kursu. 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w ramach zamówienia na własność każdemu uczestnikowi kursu: a) materiały szkoleniowe/skrypty potrzebne do realizacji kursu, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt A4 w kratkę w twardej oprawie min. 96 kartek, teczkę z gumką w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 cm, automatyczny długopis żelowy - końcówka 0.4 mm, z tuszem bezkwasowym z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim. Przekazywane materiały biurowe muszą być nowe, nieużywane, a materiały szkoleniowe/skrypty muszą być sporządzone w sposób czytelny. 9) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) poinformowania w pierwszym dniu kursu uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL wg wzoru przekazanego przez Koordynatora ds. projektu na etapie realizacji zamówienia. 10) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla uczestników kursu: Każdy z uczestników kursu posiadający min. 80% obecności otrzyma certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80% obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu oraz certyfikacie o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Koordynatora ds. projektu na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania, tj.: np. dla Zadania 1: Kurs mechanika pojazdowa gr. I będzie to sentencja: ,,Kurs mechanika pojazdowa współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,,. 11) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród jego uczestników ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 12) W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatu o ukończeniu/uczestnictwie w kursie, o których mowa w punkcie 10 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu przez danego uczestnika. 13) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. Posiłki oraz napoje muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 14) W przypadku realizacji Zadania 1 i Zadania 2 poza obiektem MOS Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia transportu z parkingu przy MOS do miejsca realizacji kursu oraz transport powrotny dla uczestników kursu oraz opiekuna oddelegowanego przez Zamawiającego. W takim przypadku realizacja kursu musi odbywać się nie dalej niż w promieniu 30 km od MOS. Wyjazd należy zorganizować bezpośrednio przed rozpoczęciem kursu, a powrót bezpośrednio po zakończeniu kursu w danym dniu. Czas dojazdu nie może przekroczyć 45 min w jedną stronę. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej sali/pracowni oraz wszelkiego sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu. 14a) Zadaniem opiekuna oddelegowanego przez MOS jest wyłącznie kontrola, nadzór i opieka nad wychowankami od momentu rozpoczęcia wyjazdu (z parkingu MOS), aż do momentu powrotu (na parking MOS). 15) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania zajęć). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 16) Wykonawca po zakończeniu kursu jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń/certyfikatów, o których mowa w Rozdz. II ust. 2 pkt 10 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 11, 12 SIWZ. 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanego kursu, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach