Przetargi.pl
kurs zawodowy dla 26 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2011 dotyczący

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul.Leśnikowska 54
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 715 25 50 , fax. 85 715 25 50
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach
    ul.Leśnikowska 54 54
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 85 715 25 50, fax. 85 715 25 50
    REGON: 05025929400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Iednostka organizacyjna gminy Łapy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kurs zawodowy dla 26 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2011 dotyczący
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 26 uczestników projektu Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy. W ramach zajęć praktycznych uczestnicy zaadaptują pomieszczenia biurowe przy ulicy Nowej 2 w Łapach. 2. Osoby na kurs będą kierowane przez MOPS w Łapach. 3. Ilość godzin kursu przypadających na każdego uczestnika: 352 godziny, w tym: 312 godz. zajęć praktycznych, 40 godz. zajęć teoretycznych w tym również zajęcia z zakresu doradca zawodowego i treningu interpersonalnego. 4. Program kursu oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres kursu b) czas trwania i sposób organizacji kursu c) cele kursu d) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej e) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych f) sposób sprawdzania efektów kursu (zaświadczenia o ukończonym kursie i świadectwo czeladnicze). 5. Zakres tematyczny programu kursu powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Kurs powinien być przeprowadzony w oparciu o właściwe przepisy 7. Godzina szkoleniowa zajęć teoretycznych i praktycznych liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 8. Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 6 godzin i nie może trwać dłużej niż do godz. 14.00. Kurs nie może odbywać się w soboty i niedziele i nie może trwać dłużej niż do dnia 30.11.2011r. 9. Miejsce przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - miasto Łapy 10. Zajęcia praktyczne prowadzone muszą być po omówieniu zagadnień teoretycznych pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników kursu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 12.Przeprowadzenia zewnętrznego egzaminu czeladniczego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego świadectwa - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z art. 3 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 22 marca 1989 roku o rzemiośle (Dz. U. z 2002 roku. numer 112 poz. 979 z późn. zm.) 13. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić wszystkim uczestnikom kursu: program kursu, harmonogram kursu, skoroszyt, materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik otrzyma na własność literaturę wspomagającą tematykę kursu w formie drukowanej, materiały do robienia notatek (np. zeszyt, co najmniej 32 kartkowy i długopis), b) zapewnić odzież ochronna składającą się z spodni roboczych na szelkach, bluzy ochronnej, czapki ochronnej i butów ochronnych c) zapewnić uczestnikom kursu kawę, herbatę i wodę mineralną d) zapewnić uczestnikom kursu swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do wody) e) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. Kurs jest organizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o współfinansowaniu przez EFS z logo PO KL oraz logo UE oraz nazwą projektu będą stosowane przy oznaczaniu pomieszczeń, materiałów szkoleniowych, dydaktyczny i jeśli to możliwe- dokumentów potwierdzających ukończenie kursu (zaświadczenie) zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektowe w ramach PO KL (zamieszczone na stronie internetowej: www.efs.gov.plPromocja+EFS) Jednostka szkoląca odpowiedzialna jest za właściwe przekazanie i utrwalenie informacji o współfinansowaniu wobec wszystkich uczestników f) zapewnić: - salę dydaktyczną wyposażoną w odpowiedni sprzęt, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne - urządzenia i narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych. - materiały budowlane na zajęcia praktyczne zgodne z certyfikatem zgodności lub deklaracją zgodności z Polską Normą w klasie/gatunku pierwszym w ilości: (1 6 kompletnych drzwi aluminiowych przeszklonych szkłem przezroczystym szyba bezpieczna [1:1 A1] 4 na16na4 w kolorze: brązowym RAL 8019 wykonanych w systemie PI 50 składających się z (ościeżnicy + skrzydła drzwiowego wyposażonego w zamki i klamki) o wymiarach 0, 90 m x 2, 10 m o łącznej powierzchni 12.6 m2. 2) profile przyścienne długości min. 3, 5 m. 28 na 27 40 mb. 3) kształtowniki stalowe profilowane długości min. 3, 5 m. U 220 mb. 4) profile nośne stalowe długości min. 3, 5 m. 60 na 27 200 mb. 5) kształtowniki stalowe profilowane długości min. 3, 5 m. C 580 mb. 6) łączniki wzdłużne stalowe Iw 60 na 110 40 szt.7) wieszak stalowy w 60 na 100 150 szt. 8) pręt mocujący 150 szt. 9) kotwy stalowe 70 szt. 10) blachowkręty typ 212 na 25 2000 szt. 11) blachowkręty 5300 szt. 12) pianka poliuretanowa 4 dm3 13) lateksowa farba emulsyjna zgodna z PN-EN 13300 oraz PN 92C-81517. 110 litrów 14) zaprawa klejąca zgodna z PN-EN 12004 2000 kg 15) zaprawa spoinująca zgodna z PN-EN 13888 110 kg 16) gips budowlany szpachlowy zgodny z PN-EN 13963:2005 430 kg 17) płyty gipsowo-kartonowe GKB zwykłe gr. 12, 5 mm zgodne z PN EN 520 440 m2 te płyty są ogólnie stosowane 18) płyty gipsowo-kartonowe GKBI zwykłe gr. 12,5 mm zgodne z PN EN 520 60 m2 te płyty są stosowane do łazienek o podwyższonej odporności na wilgoć 19) płyty z wełny mineralnej zgodne z PN-EN 13162 300 m2 20) płytki ceramiczne ścienne o wym. 20 x 20 cm zgodne z PN-90B-12031 100 m2 21) taśma spoinowa z włókna szklanego 800 mb. 22) syfony umywalkowe mosiężne, chromowane z grzybkiem i dźwignią 3 szt. 23) spusty do brodzików natryskowych 1 szt. 24) brodziki natryskowe z tworzyw sztucznych zgodne z PN-EN 14427 1 szt. 25) kabina do brodzika natryskowa 1 szt. 26) urządzenia sanitarne porcelanowe kompakt zgodne z PN-79B-12638 2 szt. 27) sedesy typu kompakt zgodne z PN-79B-12638 2 kpl 28) deski sedesowe 2 szt. 29) umywalka półokrągła porcelanowa o wymiarach szerokość 650 mm długość 445mm wysokość 185 mm zgodna z PN-79B-12634 3 szt. 30) baterie kranowe do umywalek 3 szt. 31) wsporniki do umywalek porcelanowych 3 szt. 32) kołki szybkiego montażu 1200 szt. 33) płytki kamionkowe do posadzek o wym. 30 x 30 cm zgodne z PN-78B-12032 220 m2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslapy.pl, www.lapy.podlasie.pl, www.bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach