Przetargi.pl
kurs zawodowy dla 14 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2012

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul.Leśnikowska 54
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 715 25 50 , fax. 85 715 25 50
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach
    ul.Leśnikowska 54 54
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 85 715 25 50, fax. 85 715 25 50
    REGON: 05025929400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl, www.lapy.podlasie.pl, www.bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Iednostaka organizacyjna urzędu gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kurs zawodowy dla 14 mężczyzn, spełniających kryteria udziału w projekcie systemowym pn. Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy realizowanym przez MOPS w Łapach w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Brukarz dla 14 uczestników projektu Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Łapy. W ramach zajęć praktycznych uczestnicy ułożą kostkę brukową przy budynku ulicy Nowej 2 w Łapach. 2. Ilość godzin kursu przypadających na każdego uczestnika: 240 godziny, w tym: 200 godz.os zajęć praktycznych, 40 godz.os zajęć teoretycznych 3. Program kursu oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres kursu b) czas trwania i sposób organizacji kursu c) cele kursu d) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej e) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych f) sposób sprawdzania efektów kursu (zaświadczenia o ukończonym kursie i świadectwo czeladnicze). 4. Zakres tematyczny programu kursu powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności: Techniczne podstawy robót brukarskich Podstawy wiedzy o robotach drogowych Podstawy technologii robót brukarskich Rysunek zawodowy Wykonanie robot drogowych z rożnych materiałów Zasady przygotowania do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu Rodzaje materiałów, narzędzi, sprzętów, maszyn (materiałoznawstwo) Przepisy BHP Zajęcia praktyczne 5. Kurs powinien być przeprowadzony w oparciu o właściwe przepisy dotyczące wykonania nawierzchni dla ruchu pieszego i ruchu pojazdów powyżej 2,5 tony z betonowej kostki brukowej zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa tj. ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. nr 43 poz. 430) 6. Godzina szkoleniowa zajęć teoretycznych i praktycznych liczy 45 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin szkoleniowych i nie może trwać dłużej niż do godz. 14.00. Kurs nie może odbywać się w soboty i niedziele i nie może trwać dłużej niż do dnia 30.06.2012 r. 8. Miejsce przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - miasto Łapy 9. Zajęcia praktyczne prowadzone są po omówieniu zagadnień teoretycznych pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników kursu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). 11.Przeprowadzenia zewnętrznego egzaminu czeladniczego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego świadectwa - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny zgodnego z art. 3 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 22 marca 1989 roku o rzemiośle (Dz. U. z 2002 roku. numer 112 poz. 979 z późn. zm.) 12. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić wszystkim uczestnikom kursu: program kursu, harmonogram kursu, skoroszyt, materiały szkoleniowe. Każdy uczestnik otrzyma na własność literaturę wspomagającą tematykę kursu w formie drukowanej, materiały do robienia notatek (np. zeszyt, co najmniej 32 kartkowy i długopis), b) zapewnić odzież ochronna dla każdego uczestnika składającą się ze spodni roboczych na szelkach, bluzy ochronnej, czapki ochronnej i butów ochronnych, nakolanników brukarskich opatrzonych znakiem CE, rękawic wykonanych z dzianiny odpornych na ścieranie c) zapewnić uczestnikom kursu kawę, herbatę i wodę mineralną d) zapewnić uczestnikom kursu swobodny dostęp do urządzeń sanitarnych e) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. Kurs jest organizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja o współfinansowaniu przez EFS z logo PO KL oraz logo UE oraz nazwą projektu będą stosowane przy oznaczaniu pomieszczeń, materiałów szkoleniowych, dydaktyczny i jeśli to możliwe- dokumentów potwierdzających ukończenie kursu (zaświadczenie) zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektowe w ramach PO KL (zamieszczone na stronie internetowej: www.efs.gov.plPromocja+EFS) Jednostka szkoląca odpowiedzialna jest za właściwe przekazanie i utrwalenie informacji o współfinansowaniu wobec wszystkich uczestników f) w ramach zajęć teoretycznych i praktycznych: - salę dydaktyczną wyposażoną w odpowiedni sprzęt, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne - urządzenia i narzędzia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych. - wszelkie materiały do wykonania zajęć praktycznych i dostarczenie ich na swój koszt na miejsce praktyk w ilości : 1) kostka brukowa szara grubość 6 cm - 150 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 01.2011 2) kostka brukowa kolor grubość 6 cm - 8 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 01.2011 3) kostka brukowa szara grubość 8 cm - 600 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 01.2011 4) kostka brukowa kolor grubość 8 cm - 77 m2 PN-EN 1338 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 01.2011 5) krawężnik szary 8 cm x 25 cm x 30 cm 170 mb PN-EN1340 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 02.2011 6) krawężnik gięty 8 cm x 25 cm x 30 cm 10 mb PN-EN1340 KLII - wytrzymałość na zginanie; deklaracja zgodności - WIP 02.2011 7) kruszywo łamane (fr. - 0 - 31,5 mm) 120 m3 8) podsypka żwirowa 240 m3 9) piasek 120 m3 10) cement 2 tony 11) Wywieźć na swój koszt około 20 wywrotek wybranej ziemi w celu przygotowania podłoża do kładzenia kostki brukowej g) wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia prawidłowości wykonanych przez kursantów prac: - prawidłowości ułożenia podsypki - prawidłowości ułożenia kostki - prawidłowości wypełnienia spoin - sprawdzenia cech geometrycznych tj. równości spadki poprzeczne, rzędne wysokościowe, ukształtowanie osi, szerokość nawierzchni, grubość podsypki itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslapy.pl, www.lapy.podlasie.pl, www.bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach