Przetargi.pl
Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 300 uczestników, materiały szkoleniowe dla 300 uczestników, e-Learning dla 300 uczestników, catering dla 300 uczestników szkolenia na potrzeby wykonania Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Zawiercie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 300 uczestników, materiały szkoleniowe dla 300 uczestników, e-Learning dla 300 uczestników, catering dla 300 uczestników szkolenia na potrzeby wykonania Projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Zawiercie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013: Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze zamówienie dokonywane jest w związku z realizacją Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Zawiercie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 300 uczestników, 2) Materiały szkoleniowe dla 300 uczestników, 3) e-Learning dla 300 uczestników, 4) Catering dla 300 uczestników szkolenia. Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Kurs (stacjonarny) podstawowej obsługi komputera i Internetu, w ramach którego należy: - Przeprowadzić sześciodniowe (dla każdej z grup) szkolenie na terenie miasta Zawiercie dla 300 osób z grupy docelowej PO IG. - Zamawiający zakłada, że w każdej z grup szkoleniowych uczestniczyć będzie od 8 do 12 osób - szkolenie powinno odbyć się w 30 grupach po 30 godzin szkoleniowych dla każdej z grup. - Przeprowadzić szkolenie w sposób uwzględniający zróżnicowany stopień zaawansowania, dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników; Zamawiający nie dopuszcza możliwości szkolenia dwóch lub więcej uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym. - Oznakować miejsce realizacji szkoleń zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion. - Zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe, uwzględniając przy tym różne grupy odbiorców (osoby objęte wsparciem z ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej - ok. 195 osób, osoby niepełnosprawne (z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - ok. 71 osób, ze znacznym stopniem niepełnosprawności - ok. 34 osoby), młodzież, osoby starsze (około 113 osób 50+)) oraz ich zaawansowanie w obsłudze komputera. - Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń. - Opracować programy szkolenia, uwzględniając, że każdy dzień szkolenia (z 6 dni dla każdej z grup) będzie trwał 5 godzin dydaktycznych oraz przerwy (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). - Opracować w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy kursu (ewentualna jego zmiana w zakresie kolejności i okresu trwania działań składających się na przedmiot umowy wymaga akceptacji Zamawiającego, ale nie stanowi zmiany umowy, z zastrzeżeniem że terminu realizacji umowy nie ulegnie zmianie) uwzględniający dzienny czas trwania nie dłuższy niż 5 godzin dydaktycznych (45 min.), rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 15:00 i kończących się nie później niż o godzinie 20:00 w dni od poniedziałku do piątku. Zamawiający zobowiązany jest w terminie 1 tygodnia od jego doręczenia do zaakceptowania go lub wniesienia zastrzeżeń. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. - Podzielić uczestników na grupy i poinformować indywidualnie o przydziale do właściwej grupy, planowanym terminie i miejscu zajęć.- Prowadzić listę obecności kursantów.- Kurs powinien objąć następujące rodzaje zagadnień (8 modułów): 1)Podstawy obsługi komputera: a)Elementy budowy komputera b)Podstawowe pojęcia c)Zasady pracy w systemie operacyjnym d)Praca na plikach, folderach e)Co to są skróty i jakie mają zastosowanie f)Programy których używamy na co dzień: edytor tekstu, przeglądarka internetowa, arkusz kalkulacyjny, klient poczty, komunikator internetowy g) Co to jest panel sterowania i do czego służy (np. zmiana rozdzielczości ekranu, zmiana wyglądu pulpitu itp.) h)Podstawy administracji systemem i)Konserwacja systemu darmowe narzędzia j)Podstawy z obsługi i konfiguracji oprogramowania antywirusowego, k)Podsumowanie 2)Organizacja i zarządzanie danymi na komputerze a)Pliki i foldery b)Tworzenie i kasowanie plików, folderów i skrótów c)Kopiowanie, przenoszenie, wklejanie plików, folderów i skrótów d)Podsumowanie 3)Obsługa edytora tekstów - podstawy a)Redagowanie dokumentu b)Formatowanie tekstu c)Praca z tabelami i na tabelach d)Grafika w edytorze tekstu e)Ustawianie dokumentu do wydruku f)Drukowanie dokumentu g)Podsumowanie 4)Obsługa arkusza kalkulacyjnego - podstawy a)Co to jest arkusz kalkulacyjny i do czego służy b)Praca na arkuszu: omówienie budowy arkusza, wprowadzanie danych, kasowanie c)Formuły i funkcje - podstawy d)Sortowanie danych e)Tworzenie wykresów f)Ustawienia arkusza do wydruku, drukowanie arkusza g)Podsumowanie 5)Obsługa prezentacji multimedialnych - podstawy a)schemat działania i sposoby zapisu prezentacji, b)tworzenie, przenoszenie i kopiowanie slajdów, szablony slajdów, formatowanie tła slajdu c)przejścia między slajdami, animacje dla elementów slajdu, określanie kolejności animacji elementów slajdu d)tabele i wykresy e)multimedia f)organizacja prezentacji i przygotowanie pokazu g)Podsumowanie 6)Podstawy Internetu a)Zasady obsługi przeglądarki internetowej b)Do czego służy Internet c)Wyszukiwanie danych w Internecie d)Popularne serwisy internetowe e)Komunikatory internetowe - gadu-gadu, skype, viber, icq i inne. f)Co to jest wirus i inne zagrożenia płynące z internetu? jak się chronić przed nim g)Zasady korzystania z oprogramowania antywirusowego posiadanego przez beneficjentów (skanowanie, aktualizacja, ochrona rodzicielska) h)e-komunikacja z urzędem deklaracje pit wnioski do urzędu. i)Podsumowanie 7)Poczta elektroniczna a)Jak i gdzie założyć skrzynkę pocztową b)Tworzenie, wysyłanie, odbieranie e-mail c)Zarządzanie naszymi mailami, tworzenie folderów, przenoszenie, sortowanie maili, wyszukiwanie, d)Co to jest Spam i jak go unikać, czarna lista maili e)Podsumowanie 8)Tworzenie stron WWW a)HTML/XHTML b)CSS c)PHP d)SQL e)JAVASCRIPT f)AJAX g)FLASH h)ASP.NET i)Podsumowanie - Zamawiający oczekuje realizacji zakresu merytorycznego w podziale na 8 rodzajów zagadnień (modułów) szkoleniowych. Ilość godzin szkolenia w ramach każdego z modułów warunkuje ilość sformowanych grup szkoleniowych z podziałem tych grup na stopień zaawansowania wiedzy informatycznej Beneficjentów Ostatecznych projektu/Uczestników szkoleń. - Zamawiający oczekuje, że uczestnicy kursu, po jego zakończeniu nabędą umiejętności samodzielnej obsługi komputera, bezpiecznego i zgodnego z prawem korzystania z zasobów Internetu, - Wykonawca umożliwi Inżynierowi Kontraktu przeprowadzenie na zakończenie kursu ankiety ewaluacyjnej ex-post, określającej nie mniej niż poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień, wzrost nabytej wiedzy i umiejętności, - Wykonawca wyda każdemu uczestnikowi kursu po jego zakończeniu zaświadczenie oraz/lub certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion. 2. Materiały szkoleniowe. Wykonawca dostarczy materiały szkoleniowe dla 300 uczestników, w tym nie mniej niż: podręcznik, wydrukowana prezentacja i płyta CD/DVD z wypalonymi materiałami szkoleniowymi oraz dostęp do materiałów na platformie e-learning. Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion. Wykonawca dostarczy każdemu z uczestników kursu materiały dydaktyczne odzwierciedlające lub rozszerzające zakres wiedzy przekazanej podczas kursu. Materiały te muszą być w formie materiałów autorskich. Materiały dydaktyczne muszą być dostarczone w formie pisemnej, elektronicznej (j/w) oraz możliwe jest ich zdublowanie lub rozszerzenie w formie elektronicznej na platformie e-learning. 3.E-learning. Należy wdrożyć i skonfigurować platformę e-learning z zawartością dostosowaną do potrzeb szkolenia, wspierającą szkolenia stacjonarne, w tym zapewnić wsparcie informatyczne administratora i moderatora. Platforma powinna się cechować funkcjonalnościami nie gorszymi niż: 1) Funkcje dostępne z poziomu Administratora: a) masowe utworzenie użytkowników; b) dodanie konta użytkownika do platformy; c) przydzielenie uprawnień użytkownika w zależności od przypisanej mu roli; d) utworzenie ankiety umożliwiającej: wpisanie tekstu, wyboru z wielu wariantów odpowiedzi, przydzielenie punktacji wariantom odpowiedzi, utworzenie alternatywnych dróg postępowania w zależności od odpowiedzi użytkownika; e) wysłanie wiadomości do uczestników szkolenia; 2. Funkcje dostępne z poziomu Trenera: a) utworzenie nowego szkolenia wraz z ustanowieniem terminu startu i zakończenia b) wysłanie wiadomości SMS do uczestników; c) przeglądanie ewidencji sesji uczestników, którzy są przypisani do szkoleń trenera; d) przeglądanie raportów postępu w nauce uczestników przypisanych do szkoleń trenera; e) utworzenie materiałów szkoleniowych zawierających: a. tekst, grafikę, b. pliki do pobrania, c. materiały typu Adobe Captivate (lub równoważne) z możliwością uruchomienia; d. testy z zadaniami: - jednokrotnego wyboru, - wielokrotnego wyboru; - wyboru brakujących wyrażeń w tekście, - prawda lub fałsz, - dopasowanie do siebie wyrażeń, - ułożenie wyrażeń we właściwej kolejności, f) podgląd trwającej rozgrywki on-line w grze dydaktycznej prowadzonej między przynajmniej dwoma uczestnikami szkolenia; 3. Funkcje dostępne z poziomu Użytkownika: a) zmiana danych własnych z możliwością zmiany: hasła, numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail; b) użycie formularza kontaktowego w celu kontaktu technicznego; c) uruchomienie materiałów szkoleniowych dodanych przez trenera w ramach przypisanych uczestnikowi szkoleń; d) uruchomienie dodanego przez trenera testu wraz z możliwością przejrzenia wyników; e) wysłanie wiadomości do trenera szkolenia; f) skorzystanie z gry dydaktycznej on-line z przynajmniej jednym innym uczestnikiem szkolenia; 4. Zamawiający wymaga dostarczenie interfejsu platformy e-learningowej w języku polskim. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił udzielenie zamawiającemu niewyłącznej, bezterminowej, odpłatnej licencji w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia na korzystanie z oprogramowania przez 300 użytkowników (BO) w zakresie następujących pól eksploatacji: wprowadzanie oprogramowania do pamięci komputerów, stosowanie, korzystanie z oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na stanowiskach komputerowych Użytkowników (BO), rozpowszechniania w sposób inny niż określony wyżej - publiczne wykonywanie, wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci Internet, utrwalenie i zwielokrotnianie dowolnymi technikami, w tym drukarskimi, poligraficznymi, reprograficznymi, informatycznymi, cyfrowymi, w tym kserokopie, slajdy, reprodukcje komputerowe, odręcznie i odmianami tych technik, zrzuty z ekranu. Wykonawca zobowiązany będzie do wdrożenia i uruchomienia platformy e-learning wraz z migracją danych wytworzonych w trakcie realizacji umowy na wskazany przez Zamawiającego portal internetowy. 6. Wykonawca dostarczy w zakresie platformy e-learning dokument gwarancji jakości wystawiony przez siebie lub producenta, zobowiązujący wystawcę dokumentu (gwaranta) do usunięcia wady jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Warunki gwarancji będą w szczególności przewidywały okres gwarancji nie mniejszy niż 60 miesięcy liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. Zgłoszenia awarii będą przyjmowane pod nr faxu lub adresu poczty elektronicznej. Zgłoszenia awarii będą odbywały się na wzorze protokołu przedstawioną przez Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zgłoszenia wady i/lub awarii na nr faxu lub adres poczty elektronicznej z którego zostało wysłane zgłoszenie. Wysłanie w/w zgłoszenia uważa się za dostarczone gdy: fax zaraportował prawidłowość transmisji, uzyskano potwierdzenie dostarczenia poczty elektronicznej. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz, że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń wobec tych praw. Zamawiającemu przysługuje dochodzenie praw z tytułu rękojmi za wady w zakresie przedmiotu umowy niezależnie od uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji jakości, w terminie, na jaki udzielono gwarancji jakości. 4.Catering dla uczestników szkolenia Przez usługę cateringową Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: x przygotowania, dowozu (środkami transportu dopuszczonymi do transportu żywności - zgodnie z właściwymi przepisami) i podawania posiłków na stacjonarne szkolenia komputerowe), x podawania posiłku (2 dania), który będzie posiadał temperaturę co najmniej + 60 °C, x świadczenie usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, x przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania, dostarczania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), x świadczenia usług cateringowych w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami, x estetycznego podawania posiłków, x dostarczenia worków na odpady. Lp. Zestaw (2 danie) - LUNCH BOX Ilość zestawów 1.Kotlet mielony (16 dkg), ziemniaki 25 dkg, 3 surówki 5 dkg wraz z wszelkimi kosztami (w tym dostawy, opakowania etc.).300 2.Kotlet schabowy (15 dkg), ziemniaki 25 dkg, 3 surówki po 5 dkg wraz z wszelkimi kosztami (w tym dostawy, opakowania etc.).300 3.Grillowany filet z kurczaka 16 dkg, porcja frytek 25 dkg, 3 surówki po 5 dkg wraz z wszelkimi kosztami (w tym dostawy, opakowania etc.).300 4.Pierogi z mięsem (9 sztuk-duże) wraz z wszelkimi kosztami, 3 surówki po 5 dkg (w tym dostawy, opakowania etc.).300 5.Pieczeń wieprzowa (16 dkg), kluski śląskie (25 dkg), 3 surówki po 5 dkg wraz z wszelkimi kosztami (w tym dostawy, opakowania etc.).300 6.Stek wieprzowy z cebulą (16 dkg), ziemniaki 25 dkg, 3 surówki 15 dkg wraz z wszelkimi kosztami (w tym dostawy, opakowania etc.).300 RAZEM 1800 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podczas każdego dnia szkoleniowego dla każdej osoby poczęstunek i napoje w ilości co najmniej: x 1 butelka niegazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; x 1 butelka gazowanej wody mineralnej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra; x 4 g kawy rozpuszczalnej; x 2 śmietanki do kawy; x 2 torebki herbaty ekspresowej; x 4 łyżeczki cukru; x wrzątek do przygotowania kawy i herbaty w ilości co najmniej 1 litr; x min. 10 dag słodyczy w postaci: pierników w czekoladzie; biszkoptów z dodatkiem galaretki - owocowej w polewie czekoladowej; ciastek kruchych; wafli cukierniczych przekładanych masą; x min. 4 kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały następujących dokumentów: 1)imienne listy obecności, harmonogramy szkoleń, 2)listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, 3)rejestr wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów. - Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający na potrzeby kursu (stacjonarnego) podstawowej obsługi komputera i Internetu udostępni nieodpłatnie Wykonawcy komputery oraz sale szkoleniowe w następujących lokalizacjach w Zawierciu: 1) Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Powstańców Śląskich 18, 2) Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Paderewskiego 49, 3) Szkoła Podstawowa Nr 6, ul. Wierzbowa 4, 4) Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Oświatowa 55, 5) Szkoła Podstawowa Nr 8, ul. Wojska Polskiego 55, 6) Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Piłsudskiego 117, 7) Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Zarzecze 2, 8) Szkoła Podstawowa Nr 14, ul. Harcerska 46, 9) Gimnazjum Nr 1, ul.11 Listopada 22, 10) Gimnazjum Nr 2, ul. Niedziałkowskiego 21, 11) Gimnazjum Nr 3, M.C. Skłodowskiej 16, 12) Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 i Szkoła Podstawowa Nr 13, ul. Filaretów 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2015 r., przy czym: 1) termin przeprowadzenia szkolenia (w tym catering, materiały dydaktyczne) - do dnia 31.08.2015 r. (albo w terminie zaoferowanym - patrz kryterium optymalizacja okresu czynnego trwania szkolenia); 2) termin uruchomienia i konfiguracji platformy e-learning - 1 miesiąc od dnia podpisania umów; 3) termin utrzymania platformy e-learning - do dnia 31.08.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: Wadium - ZP.271.20.2015. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych, 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Optymalizacja okresu czynnego trwania szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach