Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, ul. Nowy Rynek 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-54 280-21-44 , fax. 0-54 280-24-79
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Nowy Rynek 14 14
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-54 280-21-44, fax. 0-54 280-24-79
REGON: 91093385946000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kurs dla bezrobotnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kurs dla bezrobotnych - przyuczenie do zawodu - murarz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: posiada uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę w niniejszej Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona według pkt. 3 załącznika nr 1 (dołączonego do oferty) i zawierać wszystkie zaświadczenia i oświadczenia wymienione w tym załączniku. Wszystkie elementy oferty zawarte w załącznikach powinny być wymienione w odpowiedniej kolejności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp., informacji o prowadzeniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi - wskazać nazwę i zakres tematyczny kursu oraz termin), oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5, wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; jeżeli wykonawca wskaże narzędzia, urządzenia i sprzęty, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: zaświadczenia o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), szczegółowego opisu bazy zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu (opisać te sale, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których będą uczestnicy kursu rzeczywiście korzystać), szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne zawarte w rozdziale III pkt 6, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji, oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych, wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków wraz z informacją o wysokości kosztu ubezpieczenia przypadającego na jedną osobę, oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu, zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca do oferty musi załączyć również preliminarz kosztów szkolenia (koszt szkolenia ogółem, jednostkowy koszt szkolenia, koszt osobogodziny szkolenia), przy czym załączona kalkulacja ceny oferty powinna zawierać w osobnych pozycjach co najmniej: koszt szkolenia, koszty materiałów, koszty eksploatacji, pomieszczeń i sprzętu itp. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztów ubezpieczenia osób szkolonych. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Warunki dla Wykonawcy; Wykonawca musi przedstawić program szkolenia zawierający w szczególności: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, ramowy program nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej - szczegółowe bloki tematyczne oraz czasowy program realizacji szkolenia ze wskazaniem ilości godzin przeznaczonych na realizację poszczególnych zagadnień teoretycznych i praktycznych oraz wskazanie nazwiska wykładowcy, który będzie realizował dany zakres tematyczny, treści szkolenia zgodne z wymaganymi zagadnieniami zawartymi w rozdziale III pkt 6 niniejszej specyfikacji, wykazy literatury, środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Dostarczenie Zamawiającemu harmonogramu zajęć, ze wskazaniem miejsca odbywania się poszczególnych zajęć, w terminie 7 dni od rozstrzygnięcia postępowania, przy czym termin rozpoczęcia kursu musi być uprzednio zatwierdzony przez Zamawiającego. Wskazanie dokładnego adresu miejsca realizacji szkolenia teoretycznego i praktycznego. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone na obiekcie nadzorowanym przez inspektora nadzoru budowlanego. Baza do zajęć praktycznych musi spełniać warunki pozwalające na wykonanie wszystkich zagadnień zawartych w części praktycznej programu szkolenia. Zapewnienie uczestnikom szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, w tym wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w odpowiednią odzież roboczą i ochronną. Wykonawca musi zapewnić każdemu z uczestników swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych tj. każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do narzędzi potrzebnych do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych obejmujących wszystkie zagadnienia praktyczne określone w rozdz. III pkt 6. Wykonawca musi zapewnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia oraz długopisy, zeszyty, itp. Wykonawca powinien powierzyć realizację szkolenia wykładowcom posiadającym: w przypadku zajęć teoretycznych: wykształcenie minimum średnie techniczne budowlane oraz uprawnienia pedagogiczne bądź ukończony kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia, w tym doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. w przypadku zajęć praktycznych: wykształcenie średnie techniczne budowlane oraz uprawnienia pedagogiczne bądź ukończony kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia, w tym doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe i uprawnienia mistrza w zawodzie murarza oraz uprawnienia pedagogiczne bądź ukończony kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz doświadczenie zawodowe związane z przedmiotem zamówienia, w tym doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowych wyjazdów podczas których uczniowie z województwa kujawsko-pomorskiego poznają region kujawsko-pomorski i jego smaki
Dodano: 2015-08-14 - Przeprowadzenie imprez promujących pierniki podczas imprez krajowych i zagranicznych
Dodano: 2015-07-27 - Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania blach i rur ze stali ferrytycznych i nierdzewnych spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
Dodano: 2015-06-03 - Organizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników i partnerów projektu e-Usługi - e-Organizacja - pakiet rozwiązań informatycznych dla jednostek organizacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego, moduł e-Kultura oraz e-Edukacja
Dodano: 2015-05-15 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - III edycja
Dodano: 2015-05-14 - Przeprowadzenie imprez promujących produkt spożywczy związany z regionem kujawsko-pomorskim w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz przeprowadzenie warsztatów grupowych z pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-05-06 - Realizacja form doskonalenia nauczycieli dla uczestników projektu pn. Powiatowy system doskonalenia nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w powiecie sępoleńskim
Dodano: 2015-04-22 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram, skierowanej do dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów
Dodano: 2015-04-09 - Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz pełnienie funkcji szkolnego koordynatora praktyki dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start
Dodano: 2015-04-02