Przetargi.pl
KUPNO/DOSTAWA TARCZ ZNAKÓW i TABLIC DROGOWYCH z ELEMENTAMI MOCUJĄCYMI ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU - 2010r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg

  • Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4517607; 032 4517415 , fax. 032 4517607
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
    ul. Raciborska 3 3
    44-361 Syrynia, woj. śląskie
    tel. 032 4517607; 032 4517415, fax. 032 4517607
    REGON: 27628641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KUPNO/DOSTAWA TARCZ ZNAKÓW i TABLIC DROGOWYCH z ELEMENTAMI MOCUJĄCYMI ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU - 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kupno wraz z dostawą tarcz znaków i tablic drogowych z elementami mocującymi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2010r. Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie obejmowało szacunkowo następujące ilości zamawianych tarcz znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu z uwzględnieniem przyporządkowania typów folii odblaskowych, które obrazuje poniższa tabelka: SZACUNKOWA ILOŚĆ OBJĘTA ZAMÓWIENIEM : Lp. RODZAJ jednostka szacunkowa ilość 1 A900 1 szt. 80 2 B,C 800 1 szt. 80 3 A 750 1 szt. 5 4 BC 600 1 szt. 5 5 B-20 800 1 szt. 7 6 B-20 900 1 szt. 3 7 D 600X6001 szt. 60 8 D 600X7501 szt. 5 9 E,F,D 1m2 100 10 G 1m2 10 11 T 1m2 15 12 U 1m2 20 13 słupek 60 mm ocynkowany 1 mb 500 14 słupek do znaków z rur ocynkowanych średnicy 60mm z wysięgnikiem o długości do 1m 1mb 15 15 słupek do znaków z rur ocynkowanych średnicy 60mm z wysięgnikiem o długości od 1m ÷ 2m 1mb 5 16 uchwyt do znaku 1 szt. 100 17 T 27 - Agatka 450 x450 1 szt. 10 18 Lustro 800 zabezpieczone siatką 1 szt. 5 19 Lustro 900 zabezpieczone siatką 1 szt. 5 20 Pachołek drogowy U 1A z tworzywa sztucznego obustronnie odblaskowy 1 szt. 40 21 Pachołek drogowy 500 U55 1 szt. 50 22 Zapory drogowe harmonijkowe z elementami odblaskowymi 1 szt. 2 23 Taśma ostrzegawcza 100 mb 1000 24 Siatka przeciwśnieżna z tworzywa sztucznego z linkami napinającymi i palikami 25 mb 1 komplet 4 25 Paliki drewniane dł. 2,20 m średnicy 60-80mm do płotków przeciwśnieżnych z drewna iglastego 1 szt. 150 26 Płotki przeciwśnieżne 1 szt. 10 27 Bariery energochłonne typ SPO 4 wraz z montażem 1 mb 150 28 Bariery energochłonne typ SPO 5 wraz z montażem 1 mb 150 29 Bariery energochłonne typ SPO 6 wraz z montażem 1 mb 100 30 Bariery chodnikowe ochronna komplet ze słupkami 1100x 1500 foliowana folią odblaskową 1 typu 1 mb 150 31 Samoprzylepna folia odblaskowa typu 1 1m2 1 32 Podstawa uniwersalna (gumowa) 1 szt 15 33 Samoprzylepne lico znaku z folii odblaskowej typu 1 1m2 3 34 U5b-PYLONY I generacji zespolone ze znakiem C średnicy 400 mm 1 szt. 15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285274202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, c) oświadczą, że oferowane znaki, tablice, urządzenia bezpieczeństwa ruchu posiadają dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania oraz że posiadają one zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym wskazanym w niniejszej specyfikacji, a w szczególności, iż posiadają one aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności z Polską Normą (nie mającą statusu normy wycofanej) lub certyfikaty obowiązujące dla danej grupy wyrobów oraz odpowiadają określonym normom PN lub normom europejskim tudzież spełniają wymagania określone w przepisach prawa przywołanych w niniejszej specyfikacji, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: d) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. dwa zadania o podobnym charakterze i wartości minimum 60.000,00zł brutto każde w zakresie produkcji i dostawy znaków i tablic drogowych wraz dokumentami potwierdzającymi, że zadanie zostało wykonane należycie; e) załączą dokumenty wskazane w pkt V SIWZ-u. 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych zadań, podobnych do przedmiotu zamówienia, 7. Oświadczenie, że oferowane znaki, tablice, urządzenia bezpieczeństwa ruchu posiadają dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach