Przetargi.pl
Kupno/dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2015/2016

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg

  • Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4517607; 32 4517415 , fax. 32 4517607
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
    ul. Raciborska 3 3
    44-361 Syrynia, woj. śląskie
    tel. 32 4517607; 32 4517415, fax. 32 4517607
    REGON: 27628641300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kupno/dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kupno wraz z dostawą soli drogowej DR luzem i soli drogowej DS workowanej w workach o masie 25 kg, z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2015/2016. 2. Wymagania dotyczące soli drogowej DR luzem oraz soli drogowej DS workowanej: zawartość NaCl min. 95 %, wilgotności max. 5%, zawartości antyzbrylacza min. 20 mg/kg, postać krystaliczna, sypka, barwa biała lub biało-szara, pozostałe warunki wg PN-86/C-84081/02. Dostarczona sól powinna spełniać wymogi umożliwiające zarówno sporządzenie roztworu solanki w wytwornicy solanki, jak i posypywanie nawierzchni jezdni celem likwidacji śliskości lub zabezpieczenia drogi przed śliskością. 3. Szacowana maksymalna ilość zamówienia: a) Sól luzem - 2500 Mg, b) Sól workowana - 250 Mg. 4. Jakość soli: Oferowane produkty powinny odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym i posiadać aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz powinny posiadać aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą produkt do stosowania w zimowym utrzymaniu dróg. 5. Transport przedmiotu zamówienia: Dostawca będzie dostarczać zamówioną ilość soli własnym transportem samowyładowczym, według potrzeb zamawiającego, w terminie wynikającym z oferty (maksymalnie do 3 dni kalendarzowych) od momentu złożenia zlecenia. Dostawca zapewni we własnym zakresie rozładunek soli workowanej /rozładunek palet na wskazane przez zamawiającego miejsce. Zamawiający, sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb w celu uzupełnienia stanu magazynowego będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość soli, które należy dostarczyć). 6. Termin realizacji poszczególnych zamówień: zgodnie z ofertą wykonawcy, jednakże maksymalnie do 3 dni kalendarzowych (termin jednorazowej dostawy od momentu złożenia zamówienia przyjęty został jako jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z opisem kryterium zawartym w rozdziale XVI Kryteria oraz zasady oceny ofert). Termin realizacji zamówienia liczy się od momentu złożenia zlecenia faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez zamawiającego do momentu dostarczenia zamówionej ilości soli, do miejsca wskazanego na terenie Powiatu Wodzisławskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. przed 07.09.2015 r. godz. 11:00. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN Bank SA 94 1560 1094 0000 9250 0003 4803 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego. Zamawiający przypomina, iż wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona wadium w terminie, o którym mowa w pkt 3 podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu zgodnie z pkt 4 powyżej. 6. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna - oryginał należy złożyć w sekretariacie (do oferty należy załączyć kserokopie dokumentu wadialnego). Dopuszcza się również przesłanie oryginału dokumentu pocztą w osobnej kopercie wraz z ofertą, umieszczając w ofercie kserokopie dokumentu wadialnego. 7. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie zamawiającego w wypadkach wymienionych przepisem art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13 ppkt 1). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin jednorazowej dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach