Przetargi.pl
Kultura i sztuka pogranicza regionów – renowacja późnorenesansowego kościoła p.w. Św. Trójcy w Zaklikowie wraz z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy na ośrodek edukacji kulturalnej - dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kultura i sztuka pogranicza regionów – renowacja późnorenesansowego kościoła p.w. Św. Trójcy w Zaklikowie wraz z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy na ośrodek edukacji kulturalnej - dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia stanowią dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy w szczególności: a) Zakup i montaż lamp oświetleniowych i gniazd do sal pokatechetycznych – 1 kpl b) Wykonanie i montaż przeszklenia wnęki w ramach aranżacji pomieszczenia dzwonnicy – 2 szt. c) Wykonanie i montaż oświetlenia wnęki w ramach aranżacji pomieszczenia dzwonnicy – 6 kpl. d) Wykonanie i montaż systemu podwieszania ornatów – 5 kpl e) Wykonanie i montaż gabloty ekspozycyjnej w pomieszczeniu dzwonnicy – 1 szt. f) Wykonanie i montaż oświetlenia gabloty ekspozycyjnej – 2 kpl. g) Wykonanie i montaż tablicy informującej o zabytku i jego wartości historycznej – 1 szt., o parametrach: słupy – stal lakierowana i żeliwo lakierowane, tablica – stal lakierowana, powierzchnia ekspozycyjna – płyta MFP-L lakierowana. Montaż tablicy poprzez zabetonowanie rur kotwiących w fundamencie 40x40x100 cm. h) Dostawa i montaż grzejników elektrycznych (promiennikowych) do sal pokatechetycznych – 4 szt, o parametrach: moc grzejników 600 W, zasilanie 230 V, stopień ochrony IPX 4, temperatura pracy 85 – 90 C, zaopatrzony w zawieszenia tylne i stelaż mocujący. i) Dostawa umywalki przenośnej z jednym zlewem do Sali pokatechetycznej, o parametrach: wymiary 400x400x700 mm (bez wylewki), wyposażenie: zlew (300x240x100mm) i kran, dwa zbiorniki na wodę o pojemności 10 l (jeden na wodę czystą, drugi na wodę brudną), pompka 12V i grzałka do wody 100W/230V 2 Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ specyfikacja dostaw i usług oraz załączniku nr 4b do SIWZ zakres dostaw i usług. W przypadku, gdy dane określone w specyfikacji dostaw i usług są rozbieżne z zapisami zawartymi w załączniku nr 4b zakres dostaw i usług za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w specyfikacji dostaw i usług – Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszystkie prace niezbędne do realizacji zadania zgodnie ze specyfikacją dostaw i usług. 3 Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w specyfikacji dostaw i usług oraz dokumentacji towarzyszącej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. 4 W przypadku, gdy w specyfikacji dostaw i usług oraz dokumentacji towarzyszącej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5 Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem realizacji umowy, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6 Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącymi warunkami na adaptowanym obiekcie w celu prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39154000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu; 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 Gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Kultura i sztuka pogranicza regionów – renowacja późnorenesansowego kościoła p.w. Św. Trójcy w Zaklikowie wraz z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy na ośrodek edukacji kulturalnej - dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ (załącznik nr 1 i załącznik nr 6 do SIWZ) dołączył do składanej oferty następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3a do SIWZ 1.3 Dowód wniesienia wadium 1.4 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 8 do SIWZ (w przypadku konieczności)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach