Przetargi.pl
Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul .Okrzei 74A, 87-800 Włocławek tel/fax 054 231 36 76 ogłasza przetarg nieograniczony na aktualizację dokumentacji technicznej dla zadania Błenna II - melioracje gruntów rolnych w miejscowości Błenna gmina: Izbica Kujawska, powiat: włocławski CPV - 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV - 71354000-4 usługi sporządzania map

Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 86-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2313676 , fax. 054 2313866
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Okrzei 74a 74a
    86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2313676, fax. 054 2313866
    REGON: 00059716200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul .Okrzei 74A, 87-800 Włocławek tel/fax 054 231 36 76 ogłasza przetarg nieograniczony na aktualizację dokumentacji technicznej dla zadania Błenna II - melioracje gruntów rolnych w miejscowości Błenna gmina: Izbica Kujawska, powiat: włocławski CPV - 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV - 71354000-4 usługi sporządzania map
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja projektu technicznego wykonania urządzeń melioracji szczegółowych na powierzchni około 80 ha użytków rolnych oraz wykonanie dla celów projektowych mapy sytuacyjno-wysokościowej obszaru o powierzchni około 130 ha - zadanie Błenna II - melioracje gruntów rolnych w miejscowości Błenna, gmina: Izbica Kujawska, powiat: włocławski, na podstawie dokumentacji projektowej, sporządzonej dla przedmiotowej inwestycji przez Gospodarstwo Pomocnicze w Bydgoszczy przy KPZMiUW we Włocławku- opracowanie - lipiec 2008 r. W ramach opracowania należy: a)wykonać mapę sytuacyjno-wysokościową dla celów projektowych obszaru objętego melioracją, skala 1:2000, b)przenieść zaprojektowane urządzenia melioracyjne na nowe podkłady mapowe z dostosowaniem rozwiązań projektowych do aktualnego układu sytuacyjno- wysokościowego i granic ewidencyjnych, c)zaktualizować projekt budowlano-wykonawczy do wymogów art. 34 ustawy Prawo budowlane, d)sporządzić raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, e)zaktualizować przedmiary robót, f)zaktualizować kosztorys inwestorski, g)zaktualizować ekonomiczne uzasadnienie inwestycji, h)zaktualizować wymagane prawem uzgodnienia, i)uzgodnić z właścicielami gruntów rozwiązania techniczne w przypadku zmiany zakresu rzeczowego, j)stosownie do wykonanej aktualizacji projektu sprawdzić i potwierdzić aktualność wydanych decyzji administracyjnych (pozwolenie wodnoprawne, środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia, warunków prowadzenia robót), w toku jest postępowanie o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, k)przygotować dokumenty do wniosków w przypadku potrzeby wystąpienia o nowe decyzje administracyjne. Wymagana ilość opracowań: a)projekt budowlano wykonawczy - 6 egz., b)raport oddziaływania na środowisko - 4 egz., c)kosztorys inwestorski - 2 egz., d)przedmiary robót - 3 egz., e)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz., f)inne opracowania - 3 egz., g)zapis elektroniczny (płyta CD) całości opracowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki udziału wykonawców w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czyli wszyscy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) dysponują osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP), 6) wykonali z należytą starannością minimum 3 zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem w ostatnich trzech latach potwierdzone referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku wskazania w ofercie jakiegokolwiek zakresu, który Wykonawca powierzy podwykonawcy, zamawiający zastrzega, iż wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą dokonywane będą bez udziału zamawiającego. Ewentualnym podwykonawcom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu skierowane do zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa tylko i wyłącznie na Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz innych oświadczeniach i dokumentach 6.1. Oferta musi zawierać w szczególności następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ppkt-y: 6.1.1 i 6.2.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a także dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia takich dokumentów są analogiczne, jak te wskazane powyżej (odpowiednio 6 i 3 miesiące). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6.2 Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej: 1. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zadania, 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością minimum 3 zamówień o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem wykonanych w ostatnich trzech latach potwierdzone referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Dokumenty potwierdzające, że opracowania wykazane w pkt. 2 zostały wykonane z należyta starannością ( referencje, opinie zamawiających), 4. Oświadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami w terenie , warunkami przetargu określonymi w SIWZ i przyjęciu warunków do przestrzegania, 5. Aktualne oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. Oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia, 8. Harmonogram wykonania prac projektowych. 9. Zaakceptowany wzór umowy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w punkcie 6.1.1) niniejszej SIWZ. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w punkcie 6.1.1) niniejszej SIWZ. Każdy z konsorcjantów zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Uwaga : Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach