Przetargi.pl
Kształtowanie przestrzeni publicznej – Kupuj i Wypoczywaj w Koziegłowach – etap II

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształtowanie przestrzeni publicznej – Kupuj i Wypoczywaj w Koziegłowach – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie skweru w Koziegłowach w tym w szczególności przedmiot zamówienia uwzględnia: 1. Nowe, dodatkowe, ścieżki na terenie skweru. 2. Innowacyjną ścieżkę luminescencyjną o powierzchni 140 m2. 3. Oświetlenie fotowoltaiczne (20 lamp). 4. Solarny monitoring (8 szt.). 5. Utworzenie terenów zieleni (krzewy, klomby kwiatowe, obsianie trawą, utworzenie z krzewów kwitnących napisu „Kupuj i wypoczywaj w Koziegłowach”). 6. Elementy małej architektury, w tym w szczególności: 1) Innowacyjne ławki fotowoltaiczne umożlwiające ładowanie urządzeń mobilnych podczas wypoczynku (dwa typy ławek) – łącznie 4 szt. 2) Tablice graficzne: „Czerwonak – Zobacz Więcej” i „Niebo nade mną” – wymiary: PFU, str. 23. 3) Plansze lub banery informacyjne (łącznie 3 szt.) dotyczące owoców i warzyw oraz ich wpływu na zdrowie człowieka. Każda plansza / baner o wymiarze ok. 100 x 65 cm. 4) Strumyk (sztuczna rzeka) z dwoma oczkami wodnymi – zamknięty obieg wody, podświetlenie ledowe. 5) Mostek nad strumykiem (sztuczną rzeką). 6) Stacja naprawy rowerów – 1 szt. 7) Ławki zwykłe – 10 szt. 8) Kosze na śmieci – 10 szt. (przy każdej ławce zwykłej). Dostosowane do zbiórki selektywnej: szkło, plastik, inne (zmieszane), trwale zamontowane w gruncie. 9) Kosze na śmieci 4 szt. (przy każdej ławce fotowoltaicznej). Dostosowane do zbiórki selektywnej: szkło, plastik, inne (zmieszane), trwale zamontowane w gruncie. 10) Ścieżka tematyczna (edukacyjna) zwierająca treści o ciekawych miejscach na terenie gminy Czerwonak. 11) Wszystkie ławki (10 + 4): muszą być trwale zamocowane w gruncie i wykonane z materiałów odpornych na działanie warunków atmosferycznych. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i jego aktualizowanie; 2) wykonanie dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 4 pkt 1 projektu Umowy, zgodnie z SIWZ, w tym w szczególności PFU, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę; 3) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem wymagań określonych w STWiORB oraz zgodnie z Planem BiOZ, 4) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywanie inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Inwentaryzacja powykonawcza musi zostać złożona Zamawiającemu w trzech egzemplarzach wraz z kopią mapy zasadniczej i potwierdzeniem jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu; 5) odszukanie i ustalenie stanu znaków geodezyjnych w terenie, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. 2019 poz. 725 ze zm.), przed rozpoczęciem robót, w szczególności wyniesienie w terenie (stabilizację) granic nieruchomości podlegających podziałom geodezyjnym; 6) zapewnienie kadry i nadzoru z niezbędnymi uprawnieniami; 7) zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych; 8) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; 9) zapewnienie dostaw energii elektrycznej i wody na swój koszt oraz bieżąca regulacja płatności za ich zużycie; 10) zapewnienie bezpiecznego korzystania z obszaru przylegającego do terenu budowy, 11) zapewnienie odpowiednich środków celem zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować roboty lub transport i użyty sprzęt, 12) utrzymanie porządku na terenie objętym robotami w czasie ich realizacji oraz ponoszenie kosztów wywozu odpadów, uporządkowania z błota i innych nieczystości dróg, po których odbywa się transport materiałów związanych z realizacją przedmiotowego zadania; 13) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy oraz w jej bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót wykonanych, urządzeń bądź instalacji, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia ich lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; 14) opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, 15) oznakowanie miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymanie tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót, 16) przedłożenie stosownych dokumentów potwierdzających innowacyjność rowerowej ścieżki luminescencyjnej oraz elementów małej architektury, tj. ławek fotowoltaicznych typu I i typu II. Dokumentami tymi mogą być: opinia stowarzyszenia architektów, stowarzyszenia inżynierów budownictwa, branżowej uczelni wyższej, wojewódzkiego domu kultury; 17) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autora dokumentacji projektowej przez cały okres realizacji robót budowlanych, zgodnie z ustawa Prawo Budowlane; 18) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu na nośniku danych elektronicznych w formacie PDF; Szczegółowe wytyczne oraz informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, b) kopię dowodu wniesienia wadium - zalecane, c) dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust. 6 SIWZ, d) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia składane na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do formularza ofertowego - w sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, e) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, f) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach