Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2013-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu rachunkowości, w tym zasad obsługi komputerowych programów księgowych, co jest niezbędne do pracy w działach księgowości. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: minimum 2 maksimum 4 grupy 15 osobowe. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych szkolenia dla każdego uczestnika: 200 + egzamin do 3 godzin zegarowych. 5. Program szkolenia musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: 5.1. Moduł teoretyczny - 120 godzin zegarowych: a) Podstawowe pojęcia stosowane w ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 1994 r. Nr 121 poz. 591 z późn. zm.), b) Zasady (polityka) rachunkowości, c) Majątek przedsiębiorstwa i jego fundusze, d) Klasyfikacja majątku z punktu widzenia źródeł pochodzenia, e) Konta księgowe, ich podział, zasady funkcjonowania i księgowania, f) Zakładowy plan kont, g) Charakterystyka dowodów księgowych, h) Księgi rachunkowe, i) Ewidencjonowanie i księgowanie operacji gospodarczych, j) Inwentaryzacja, k) Amortyzacja, l) Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat. 5.2. Moduł z wykorzystania komputera w księgowości - 80 godzin zegarowych: a) obsługa pakietu MS OFFICE, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL - 20 godzin zegarowych; b) obsługa programów księgowych: REWIZOR (lub inny równoważny) - 30 godzin zegarowych, SYMFONIA (lub inny równoważny) - 30 godzin zegarowych. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikaty jakości usług oraz akredytacja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pupwloclawek.samorzady.pl/kat/id/87
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną