Przetargi.pl
Kruszywa drogowe frakcji 0-31,5 oraz frakcji 31-63

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kruszywa drogowe frakcji 0-31,5 oraz frakcji 31-63
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy p.n. „Kruszywa drogowe frakcji 0-31,5 oraz frakcji 31-63”. 2. Na przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania składają się 2 zadania: 1) Zadanie nr 1: Dostawa kruszywa dolomitowego o ciągłym uziarnieniu, frakcji 0-31,5; w szacunkowej ilości: 560 Mg. (PN – EN 13242, Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym). 2) Zadanie nr 2: Dostawa kruszywa dolomitowego, frakcji 31-63; w szacunkowej ilości: 1 600 Mg, (PN – EN 13242, Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym) 3. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 4. Zamawiający wskazuje, iż podane dla zadania nr 1 i 2 ilości są orientacyjne. W rzeczywistości wskazane ilości mogą być mniejsze. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia zadania nr 1 lub zadania nr 2 w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Oferowane kruszywo w ramach zadania nr 1 i zadania nr 2 winno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny oraz wolne od wad, oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument przy każdej dostawie). Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie także do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dowodów wydania WZ. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru kruszywa. 6. Zamawiający w okresie dostawy kruszywa, przewiduje możliwość pobrania jego próbek dla zlecenia badania laboratoryjnego jego technicznych właściwości na zgodność z normą wymienioną w ust. 2. 7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kruszywa wapiennego, chelcedonitu i łupku. 8. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sukcesywnych dostaw w okresie obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. 2) Zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę bieżącą z określeniem ilości nastąpi e-mail’em na adres skrzynki pocztowej Wykonawcy podany w zawartej umowie. 3) Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie e-mail’a. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zamówione kruszywa w terminie 24 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia, przy czym w przypadku zgłoszenia zamówienia w piątek danego tygodnia dostawa winna być zrealizowana do godziny 12:00 pierwszego dnia roboczego- z wyłączeniem soboty. 9. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie przedmiotu dostawy (kruszywa), nastąpi na placu Zamawiającego, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie, bądź na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Opoczno- uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 2A do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór Załącznik nr 2A do SIWZ, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.5 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6) Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 4 do SIWZ .W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach