Gmina Lisia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 33-140 Lisia Góra, ul. 1-go Maja 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisia Góra
ul. 1-go Maja 7 7
33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt na zadania pn. Budowa sali gimnastycznej w Pawęzowie 700 000 PLN oraz MOJE BOISKO LISIA GÓRA - ORLIK 2012 300 000 PLN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu Gminie kredytu w wysokości 700 000 i 300 000 PLN w 2009 roku z dodatkowymi warunkami : - spłata kredytu w latach 2010 - 2015 - terminy i kwoty spłat określone są w kalkulacji całkowitych kosztów kredytu - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ - oprocentowanie płatne kwartalnie jak spłaty kredytu w ostatnim dniu ostatniego miesiąca kwartału - odsetki od wykorzystanego kredytu nalicza się w miesięcznych okresach obrachunkowych i pobiera 30 dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału, poczynając od wypłaty I transzy kredytu licząc od salda zmówienia - Zamawiający zastrzega sobie prawo do refinansowania już zapłaconych faktur - oprocentowanie jest stałe w okresach odsetkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. 3. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia. 4. Oferta zostanie odrzucona w przypadku, gdy oferent nie wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że spełnia wymagane warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania dostawcę lub wykonawcę, gdy zachodzą okoliczności zawarte w art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 7. Zamawiający odrzuca ofertę również, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 87 ust 2 zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 8. W przypadku, gdy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 9. Zamawiający oceniając wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny będzie się kierował zapisami art. 90 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: Wypełniony formularz ofertowy załączony do niniejszego dokumentu - załącznik nr 1 do SIWZ /oryginał/ Kalkulacje całkowitych kosztów kredytu załącznik nr 2 i 3 do SIWZ/oryginał/ Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /kopia/ koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oświadczenie Wykonawcy że zgadza się na zabezpieczenie kredytu wekslem in blanko
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2742079,04 PLN
Dodano: 2016-06-28 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 423 400,55 PLN
Dodano: 2015-08-06 - Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 2 125 800,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2014
Dodano: 2014-11-19 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Alwernia w roku 2014 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2014-08-08 - Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 156 867,33 PLN
Dodano: 2014-05-19 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
Dodano: 2014-03-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na okres 2 lat w wysokości 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-11-19 - Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 3 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013.
Dodano: 2013-09-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Alwernia w roku 2013 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2013-08-27 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2013 i pokrycie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Bystra-Sidzina.
Dodano: 2013-08-22