Przetargi.pl
Kredyt inwestycyjny dla Gminy Samborzec

Gmina Samborzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-650 Samborzec, Samborzec 43
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8314443 , fax. 015 8314583
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Samborzec
    Samborzec 43 43
    27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8314443, fax. 015 8314583
    REGON: 83040977800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt inwestycyjny dla Gminy Samborzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres: Kredyt w wysokości 2 000 000,00 zł, dostępny w całości w terminie 07-12-2009: Spłata kredytu: - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.01.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.02.28, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.03.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.04.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.05.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.06.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.07.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.08.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.09.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.10.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.11.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2011.12.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.01.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.02.29, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.03.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.04.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.05.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.06.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.07.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2012.08.30, Spłata odsetek miesięcznie do 30 każdego miesiąca (z wyjątkiem lutego 2010- spłata odsetek do 28.02.2010 roku, lutego 2011- spłata odsetek do 28.02.2011 roku i 2012- spłata odsetek do 29.02.2012 roku) począwszy od 30 grudnia 2009 roku. Dla jednolitego obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć za dzień udostępnienia kredytu dla Zamawiającego 07-12-2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż profil prowadzenia działalności przez oferenta jest zgodny z przedmiotem zamówienia - zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inne wynikające z prawa bankowego 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w niniejszej specyfikacji 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) - zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inne wynikające z prawa bankowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach