Przetargi.pl
Kredyt inwestycyjny

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 056 6398120
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120
    REGON: 87052597300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt inwestycyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 2 869 000 zł netto przeznaczonego na zapewnienie ciągłości finansowej realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu - pod hipotekę nieruchomości zabudowanej położonej w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 159. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy, 2)uruchomienie środków nastąpi na podstawie polecenia przelewu - całkowitej kwoty kredytu, 3)odsetki naliczane będą miesięcznie, 4)spłata odsetek i rat kapitałowych będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca, 5)okres spłaty kredytu 10 lat od daty jego uruchomienia w równych miesięcznych ratach. 6)karencja w spłacie kapitału - 12 miesięcy, 7)koszty obsługi kredytu stanowią: a)oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 6 M z ostatniego dnia roboczego minionego półrocza i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość będzie wiążąca w całym okresie kredytowania, b)prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2 869 000 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Integralną częścią niniejszej siwz jest projekt umowy. Przygotowując ofertę należy brać pod uwagę wszystkie okoliczności w nim zawarte mające wpływ na cenę oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22.1 ustawy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /*lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykonawcy, którzy wyrażą zgodę na karencję w spłacie kapitału na okres 12 miesięcy i wyrażą zgodę na zabezpieczenie kredytu z formie zastawu hipotecznego na nieruchomości zabudowanej przy ul. Grudziądzkiej 159 w Toruniu. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.ust.1 i 2. 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert, 2)zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku. W przypadku banku, który rozpoczął działalność przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo bankowe i nie posiada zezwolenia na utworzenie banku Wykonawca składa oświadczenie, że nie ma obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z art. 177 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.). W oświadczeniu należy podać datę rozpoczęcia działalności. 3)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - [zał. nr 2], 4)Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywani dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach rejestrowych. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego - prognozowany harmonogram spłat kredytu, - oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające: zgodę na karencję w spłacie kapitału na okres 12 miesięcy; zgodę na zabezpieczenie kredytu zastawem hipotecznym, - kalkulacja kosztów kredytu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną