Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w wysokości 1 398 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku

Gmina Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Plac Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6835400(-03) , fax. 566 835 276
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golub-Dobrzyń
    Plac Tysiąclecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6835400(-03), fax. 566 835 276
    REGON: 87111858900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggolub-dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w wysokości 1 398 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.398.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę planowanego deficytu Gminy Golub-Dobrzyń w 2019 roku. 2. Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy. Zamawiający wymaga gotowości do uruchomienia transzy w terminie przez siebie wskazanym, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2019 r. 3. Kredyt spłacany będzie w ratach rocznych do dnia 30 listopada 2033 roku. 4. Zamawiający wymaga trzyletniej karencji w spłacie kapitału (spłata od 2023 roku); 5. Zamawiający wymaga, aby raty kapitałowe spłacane były jednorazowo każdego roku w ostatnim dniu listopada w kwotach: 1. 30.11.2023 r. – 50 000,00 zł 2. 30.11.2024 r. – 50 000,00 zł, 3. 30.11.2025 r. – 50 000,00 zł 4. 30.11.2026 r. – 100 000,00 zł 5. 30.11.2027 r. – 50 000,00 zł 6. 30.11.2028 r. – 100 000,00 zł 7. 30.11.2029 r. – 200 000,00 zł 8. 30.11.2030 r. – 200 000,00 zł 9. 30.11.2031 r. – 200 000,00 zł 10. 30.11.2032 r. – 200 000,00 zł 11. 30.11.2033 r. – 198 000,00 zł Jeżeli data spłaty raty kapitałowej będzie dniem wolnym od pracy, spłata nastąpi w dniu roboczym następującym po dniu wolnym. 6. Odsetki płacone będą od daty uruchomienia kredytu, ostatniego dnia każdego miesiąca. Jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy odsetki będą płatne w następnym dniu roboczym. 7. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M (z notowań na dzień 27.11.2019 r.) + marża Wykonawcy. Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwieszeniu. 8. Marża Wykonawcy jest wiążąca w całym okresie kredytowania. 9. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji i opłat z tyt. przygotowania i postawienia kredytu do dyspozycji. 10. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienionymi w SIWZ. 11. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 12. Wykonawca terminowo przekaże środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 13. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 398 000,00 zł. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z części wykorzystania kredytu bez ponoszenia kosztów (opłat, prowizji, itp.) – przy czym o powyższej zmianie wykonawca zostanie poinformowany z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem za pomocą faksu lub e-mail, potwierdzonym następnie pisemnie. 15. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat od niewykorzystanej czyści kredytu. 16. W przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu zostanie ustalony nowy harmonogram spłat rat kredytu. 17. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 20. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 22. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji dokumenty i sprawozdania wymienione jako załączniki do siwz. 23. Kod (CPV) : 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. 24. Zgodnie z art.29ust.3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j - Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.). 25. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 26. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j - Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach