Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w kwocie 3.000.000,00 PLN na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu Gminy w 2010 r.

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2010-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w kwocie 3.000.000,00 PLN na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu Gminy w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości do kwoty 3.000.000,- zł (słownie: trzy miliony złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i zaplanowanych rozchodów budżetu gminy Łapy w 2010 roku. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku na 3 dni przed uruchomieniem transzy. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2010 roku. 4. Spłata kredytu następować będzie do 20 każdego miesiąca: począwszy od 20 lipca 2011 r. do 20 grudnia 2013 r. po 100.000,- zł. Odsetki płatne będą w ratach miesięcznych na 20 każdego miesiąca. Harmonogram spłaty kredytu zaprezentowano poniżej: 20.07.2011 100 000,00 20.08.2011 100 000,00 20.09.2011 100 000,00 20.10.2011 100 000,00 20.11.2011 100 000,00 20.12.2011 100 000,00 20.01.2012 100 000,00 20.02.2012 100 000,00 20.03.2012 100 000,00 20.04.2012 100 000,00 20.05.2012 100 000,00 20.06.2012 100 000,00 20.07.2012 100 000,00 20.08.2012 100 000,00 20.09.2012 100 000,00 20.10.2012 100 000,00 20.11.2012 100 000,00 20.12.2012 100 000,00 20.01.2013 100 000,00 20.02.2013 100 000,00 20.03.2013 100 000,00 20.04.2013 100 000,00 20.05.2013 100 000,00 20.06.2013 100 000,00 20.07.2013 100 000,00 20.08.2013 100 000,00 20.09.2013 100 000,00 20.10.2013 100 000,00 20.11.2013 100 000,00 20.12.2013 100 000,00 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową. 6. Prowizja od uruchomienia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia transzy, w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty przelanej transzy kredytu. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja od uruchomienia kredytu oraz oprocentowanie kredytu. 8. Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 9. W sytuacji wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia końca okresu umowy. 10. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. 11. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 12. Stawka WIBOR 1M przyjęta w umowie kredytowej notowana będzie na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu, a w kolejnych miesiącach notowana będzie na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów jednomiesięcznych. Oprocentowanie będzie więc stałe w okresach jednomiesięcznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach