Gmina Mrocza ogłasza przetarg
- Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
Plac 1 Maja 20
89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
REGON: 92350889000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt długoterminowy przeznaczony na pokrycie deficytu w 2019 roku - 3.400.000,00 zł na realizację zadań inwestycyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.400.000,00 zł, uruchamianego w 3 transzach, na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia każdej transzy kredytu. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu – do dnia 30. 11. 2031 r. Spłata kapitału w 44 ratach – zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ, po okresie karencji wynoszącym 12 m-cy – licząc od dnia uruchomienia kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) obsługa kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, b) informowanie o bieżącym stanie kredytu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia min. 1 osoby w wymiarze czasu pracy proporcjonalnym do wykonywanych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: a) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy to także pracowników podwykonawców). W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia wykonawca poinformuje o tym fakcie zamawiającego w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany, przekazując w tym terminie aktualne oświadczenie. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Oświadczeniu będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający dokonuje kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.3. 2a) SIWZ. b) Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia Oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.3. 2a) SIWZ, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. 4) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca powinien być zarejestrowany we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji. b) Wykonawca musi dysponować prawem do wykonywania działalności bankowej, wynikającym z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych”
Dodano: 2024-03-15 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie inwestycji przez Gminę Miasto Kowal wysokości 332.000,00 zł
Dodano: 2024-02-01 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2024-01-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w 2023 r.”
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2023-11-30 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie deficytu budżetu Gminy Brzuze na 2023 r.
Dodano: 2023-11-24 - Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-10-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa Biskupia
Dodano: 2023-05-16 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Dąbrowa Biskupia
Dodano: 2023-05-16 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2 600 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie w 2022 roku
Dodano: 2023-01-03