Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2020 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Modernizacja ul. Żwirowej w miejscowości Czarże, Modernizacja drogi gminnej Nr 050506C ul. Lipowa w miejscowości Gzin, Modernizacja budynku zespołu szkół w miejscowości Wałdowo Królewskie

Gmina Dąbrowa Chełmińska ogłasza przetarg

  • Adres: 86-070 Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3816-005 , fax. 052 3816-290
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Chełmińska
    ul. Bydgoska 21
    86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3816-005, fax. 052 3816-290
    REGON: 92350642000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2020 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn. Modernizacja ul. Żwirowej w miejscowości Czarże, Modernizacja drogi gminnej Nr 050506C ul. Lipowa w miejscowości Gzin, Modernizacja budynku zespołu szkół w miejscowości Wałdowo Królewskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska na 2020 rok. 2. Wysokość kredytu: 350 000,00 zł na częściowe pokrycie kosztów inwestycji pn. Modernizacja ul. Żwirowej w miejscowości Czarże - kwota kredytu 70 000,00 zł., Modernizacja drogi gminnej Nr 050506C ul. Lipowa w miejscowości Gzin -180 000,00 zł., Modernizacja budynku zespołu szkół w miejscowości Wałdowo Królewskie - kwota kredytu 100 000,00 zł., tj. łącznie 350 000,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 3.1. Uruchomienie kredytu planuje się od dnia (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty): 01-11-2020 roku dla inwestycji pn. Modernizacja ul. Żwirowej w miejscowości Czarże w jednej transzy. 01-11-2020 roku dla inwestycji pn. Modernizacja drogi gminnej Nr 050506C ul. Lipowa w miejscowości Gzin jednej transzy. 01-11-2020 roku dla inwestycji pn. Modernizacja budynku zespołu szkół w miejscowości Wałdowo Królewskie w jednej transzy. 3.2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu dla wszystkich trzech inwestycji od 29-01-2021 r. i zakończyć 31-12-2030 r. z tym, że spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2021 r. na koniec każdego miesiąca w równych ratach. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 3.4. Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków. 3.5. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 3.7. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: a) prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie – płatna w ciągu 3 dni po zawarciu umowy, a) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na 01-10-2020r.). 3.8 W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. 3.9. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału nie będą pobrane odsetki za okres który pierwotnie był wskazany do spłaty kapitału. 3.10. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dąbrowa Chełmińska wraz z kontrasygnatą Skarbnika wraz z deklaracją wekslową. 3.11 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty finansowe- które stanowią Załącznik nr 3 do SIWZ : 1. sprawozdanie Rb – NDS o nadwyżce i deficycie za 2019 rok, 2. sprawozdanie Rb – Z o zobowiązaniach za rok 2019 rok, 3. sprawozdanie Rb – N o należnościach za rok 2019 roku, 4. sprawozdanie Rb – 27S z wykonania planu dochodów budżetowych za 2019 rok, 5. sprawozdanie Rb – 28S z wykonania planu wydatków budżetowych za 2019 rok, 6. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska za 2019 roku, 3.12. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 Prawo Bankowe jako załącznika do umowy kredytowej. 3.13. Pierwsza rata kredytu będzie stanowiła ratę wyrównawczą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 66113000-5 3.14. Wnioski o uruchomienie transz kredytu będą składane do Wykonawcy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta przewodnia oferty - Formularz ofertowy, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach