Przetargi.pl
„Kredyt długoterminowy na planowany deficyt budżetu Gminy Gąsawa na rok 2020”

Gmina Gąsawa ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gąsawa
    ul. Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
    REGON: 09235118500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gasawa.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kredyt długoterminowy na planowany deficyt budżetu Gminy Gąsawa na rok 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy na planowany deficyt budżetu Gminy Gąsawa na rok 2020 w wysokości 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca udzieli kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gąsawa na 2020 rok w wysokości 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). 1) Ostateczny termin spłaty kredytu ustala się na dzień 31 marca 2028 r. 2) Kredyt zostanie zaciągnięty na okres od dnia podpisania umowy do 31 marca 2028 r. - raty kwartalne. Kredyt zostanie postawiony przez bank do dyspozycji Zamawiającego w miesiącu wrześniu 2020 r., maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy z możliwością wykorzystania w pełnej kwocie w jednej transzy; 3) Odsetki będą płatne na ostatni dzień każdego miesiąca po udzieleniu kredytu; 4) Spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych przy ratach malejących.. 5) oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych notowaną w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem okresu obrachunkowego plus stała marża banku, dla całego okresu kredytowania, ustalona na podstawie złożonej oferty. Oprocentowanie winno być liczone za okresy i od kwoty kredytu wykorzystanego przez Gminę; 6) Kredyt spłacany będzie ze środków własnych Gminy Gąsawa; 7) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do dnia 31.12.2021 r. 8) Pierwszą datą spłaty kredytu jest 31 grudnia 2021 r. Spłata kredytu nastąpi w 26 ratach kapitałowych, które będą płatne kwartalnie do ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego każdy kwartał, według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9) w przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek nastąpi w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona spłaty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty; 10) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia spłaty kredytu – bez dodatkowych opłat; Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu; 12) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN); 13) wybrany Wykonawca – Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego – Kredytobiorcy. 14) Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ; 15) dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 3M z dnia 31 sierpnia 2020 r. + zaoferowana marża banku liczona od dnia 01.10.2020 r. do dnia całkowitej spłaty kredytu tj. do 31.03.2028 r. 16) do celów obliczeń bankowych, za rok przyjmuje się 365 dni, przy czym w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, a każdy dzień za 1/365 część roku; 17) wszelkie zmiany umowy kredytu będą dokonywane na wniosek Kredytobiorcy jedynie w formie pisemnej, uzgodnione w wyniku negocjacji z bankiem z zastrzeżeniem, że Kredytobiorca nie będzie ponosił z tytułu tych zmian oraz z tytułu aneksów do umowy kredytowej żadnych dodatkowych opłat czy prowizji; 18) Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej http://gasawa.bip.net.pl w zakładce Finanse Gminy w odpowiednich podkategoriach, Wykonawcy mogą pobrać wszelkie dokumenty i informacje dotyczące budżetu gminy Gąsawa, realizacji planowanych dochodów, realizacji planowanych wydatków, informacji o zadłużeniu, sprawozdań z wykonania budżetu, opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi udokumentować prawo do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.) lub inny równoważny dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej, jeżeli Wykonawca nie prowadzi działalności na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz odpowiedni dokument złożony na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 7 pkt 7.4 SIWZ – zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 3 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 22a ustawy pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 5 – jeśli dotyczy; c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – formularz nr 3; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; e) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO – formularz nr 6;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach