Urząd Miejski w Byczynie ogłasza przetarg
- Adres: 46-220 Byczyna, ul. Rynek 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4134150 w. 29
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1 1
46-220 Byczyna, woj. opolskie
tel. 077 4134150 w. 29 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt długoterminowy do kwoty 1.335.000,00 zł. na zadanie inwestycyjne Przebudowa infrastruktury pieszej i kołowej w obrębie murów obronnych miasta Byczyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredyt długoterminowego w łącznej wysokości do 1.335 000,00 zł. (słownie: jeden milion trzysta trzydzieści pięć tysięcy złotych) na zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa infrastruktury pieszej i kołowej w obrębie murów obronnych miasta Byczyna 1.Okres spłaty kredytu lata : styczeń 2010 - listopad 2015, 2.Okres karencji w spłacie kapitału : do 15 stycznia 2010 r. 3.Spłata kapitału następować będzie: zgodnie z harmonogramem, 4.Spłata odsetek następować będzie: do 15 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2009 r. 5.Oprocentowanie kredytu oparte będzie o zmienną stawkę WIBOR 1M ogłaszaną przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzający okres obrachunkowy, skorygowaną o marżę banku, 6.Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, wypłata kredytu następować będzie w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31.12.2009 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający Zastrzega sobie prawo zapłaty za inwestycję w roku budżetowym 2010. 7.Kredytobiorcy będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 8.Prowizja będzie płatna jednorazowo, poprzez jej potrącenie z przekazanej na rachunek Zamawiającego kwoty pierwszej transzy kredytu, 9.Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: -spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, zgodnie w formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/, -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/, -dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych /załącznik Wykonawcy/, -dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (Bank państwowy utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu Banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków, bank powołany na podstawie Kodeksu spółek handlowych i ustawy Prawo bankowe - odpis aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego /zał. Wykonawcy/, 2. Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Brak jakiegokolwiek dokumentu z wymienionych wyżej lub złożenie go w niewłaściwej formie np. bez podpisu osoby upoważnionej lub stosownego poświadczenia kserokopii spowoduje uznanie oferty za nieważną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.byczyna.pl, www.bip.byczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.118.267,00 zł
Dodano: 2016-07-26 - Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 2.370.000,00 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 908 190 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia
Dodano: 2016-05-09 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 840 170 zł ( słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie pożyczki w kwocie 3.800.000,00 zł na spłatę zobowiązań wymagalnych SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2016-04-11 - Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00zł na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Lewin Brzeski wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu komercyjnego w wysokości 1.500.000,00 zł dla Gminy Kluczbork w 2016 roku
Dodano: 2016-03-10 - Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości do 7.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na spłatę zobowiązania wynikającego z umowy pożyczki nr 36594 z 18.03.2014r. - NLP.2016.7
Dodano: 2016-03-07 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.689.300zł.
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł
Dodano: 2015-11-25