Przetargi.pl
Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 4.568.000,00 PLN

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 4.568.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 4 568 000,00 PLN PLN (słownie: cztery miliony pięćset sześćdziesiąt osiem złotych 00/100 PLN) z przeznaczeniem na: • na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 4 568 000,00 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 1 dzień przed uruchomieniem transzy. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31.12.2019 r. 4. Harmonogram spłat kredytu: - 1 rata 30.06. 2020 r. w kwocie: 410 000,00 PLN; - 2 rata 30.06. 2021 r. w kwocie: 510 000,00 PLN; - 3 rata 30.06. 2022 r. w kwocie: 450 000,00 PLN; - 4 rata 30.06. 2023 r. w kwocie: 440 000,00 PLN; - 5 rata 30.06. 2024 r. w kwocie: 440 000,00 PLN; - 6 rata 30.06. 2025 r. w kwocie: 440 000,00 PLN; - 7 rata 30.06. 2026 r. w kwocie: 540 000,00 PLN; - 8 rata 30.06. 2027 r. w kwocie: 680 000,00 PLN; - 9 rata 30.06. 2028 r. w kwocie: 594 573,00 PLN; - 10 rata 30.06. 2029 r. w kwocie: 63 427,00 PLN; 5. Nie przewiduje się prowizji naliczanej od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy gminy. 6. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu. 7. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość wydłużenia spłaty całkowitej kwoty kredytu maksymalnie o dwa lata tj. do 2031 r. 8. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 9. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 10. Odsetki płatne na koniec każdego kwartału. 11. Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 12. Datą płatności pierwszych odsetek będzie data końca pierwszego pełnego kwartału kalendarzowego następującego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu. 13. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku)o tym fakcie. 14. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z udzieleniem i obsługą kredytu w trakcie trwania umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. a) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kontakt z Zamawiającym – przyjmowanie dyspozycji Zamawiającego odnośnie transz kredytu, wyliczenie należytych odsetek od kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić minimum 1 osoba. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia zawierającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. c) Zamawiający w celu kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej może żądać od Wykonawcy dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę odo wglądu) lub oświadczeń ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ww. dokumentów lub oświadczeń w terminie do 5 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 zł). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie O/Jerzmanowice; Nr rachunku: 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011 – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na kredyt bankowy; Nr sprawy: IR.271.1.2.2019.AK 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w pokoju 116 u Skarbnika Gminy Jerzmanowice-Przeginia; od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:30. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. W druku „Oferta” należy wpisać dla którego zadania, w jakiej wysokości i w jakiej formie wniesiono wadium. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 Prawo Bankowe (tj. Dz. U. 2017r., poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składnia ofert oświadczenia: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - sporządzone wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - sporządzone wg załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. d) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach