Przetargi.pl
Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 140 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu.

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146858600 , fax. +48146858600
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    Długa 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. +48146858600, fax. +48146858600
    REGON: 851660660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 140 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 140 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu. 1. Termin spłaty kapitału: 31 grudnia 2024 r. 2. Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 3. Kwota kredytu: 1 140 000,00 (słownie: jeden milion sto czterdzieści tysięcy złotych, 00/100). 4. Karencja w spłacie kapitału: do 31 grudnia 2018 r., pierwsza rata kapitału 31 marca 2019 r. 5. Spłata odsetek: kwartalnie (ostatniego dnia kwartału), od rzeczywistego zadłużenia począwszy od kwartału w którym uruchomiony został kredyt. 6. Spłata kapitału: kwartalnie (ostatniego dnia kwartału), w kolejnych ratach: 1) 31.03.2019 r. – 20 000,00 zł 2) 30.06.2019 r. – 20 000,00 zł, 3) 30.09.2019 r. – 20 000,00 zł, 4) 31.12.2019 r. – 20 000,00 zł, 5) 31.03.2020 r. – 53 000,00 zł, 6) 30.06.2020 r. – 53 000,00 zł, 7) 30.09.2020 r. – 53 000,00 zł, 8) 31.12.2020 r. – 53 000,00 zł, 9) 31.03.2021 r. – 53 000,00 zł, 10) 30.06.2021 r. – 53 000,00 zł, 11) 30.09.2021 r. – 53 000,00 zł, 12) 31.12.2021 r. – 53 000,00 zł, 13) 31.03.2022 r. – 53 000,00 zł, 14) 30.06.2022 r. – 53 000,00 zł, 15) 30.09.2022 r. – 53 000,00 zł, 16) 30.12.2022 r. – 53 000,00 zł, 17) 31.03.2023 r. – 53 000,00 zł, 18) 30.06.2023 r. – 53 000,00 zł, 19) 30.09.2023 r. – 53 000,00 zł, 20) 29.12.2023 r. – 53 000,00 zł. 21) 31.03.2024 r. – 53 000,00 zł 22) 30.06.2024 r. – 53 000,00 zł 23) 30.09.2024 r. – 53 000,00 zł 24) 31.12.2024 r. – 53 000,00 zł. 7. Stawka bazowa kredytu: WIBOR 3M, oprocentowanie kredytu wynosi WIBOR 3M + m (stała przez cały okres kredytowania marża banku). 8. Oprocentowanie będzie naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Środki nie wykorzystane powinny być dostępne i zaliczone do kolejnej transzy, bez pobierania opłaty za niewykorzystane środki. Pozostawienie środków do dyspozycji Zamawiającego nie stanowi podstawy do naliczania odsetek. 9. Wymagany termin realizacji zamówienia (podpisania umowy kredytowej) – maksymalny termin wykorzystania środków z kredytu – 29.12.2017 r. Kredyt winien być uruchomiony (przelew na konto Zamawiającego) przez Wykonawcę, nie później niż 6 dni po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. 10. Prowizja od uruchomienia kredytu: 0%. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez konieczności ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez konieczności ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 13. Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco” z deklaracją wekslową. 14. Dokumenty do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego: 1) Rb-27S, Rb-NDS, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z - wg stanu na koniec III kwartału 2017 roku (30.09.2017 r.), 2) opinia o możliwości spłaty kredytu długoterminowego 2017 r. 3) zmiana uchwały w sprawie: przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Rzezawa z dnia 30.10.2017 r. 4) zmiana uchwały budżetowej Gminy Rzezawa na rok 2017 r. z dnia 30.10.2017 r. 5) opinia o przebiegu wykonania budżetu Gminy Rzezawa za I półrocze 2017 r. 6) absolutorium Wójta Gminy Rzezawa za rok 2016 r. 15. Za rok obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, a w przypadku roku przestępnego 366 dni. 16. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 17. Zamawiający zobowiązuje się dokonać w okresie objętym umową tj. do dnia 31 grudnia 2024 r. spłaty kredytu (kapitał plus odsetki), zgodnie z załączonym harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.8.1997 Prawo Bankowe (Dz.U. 2015 poz. 128, j.t.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. Harmonogram spłaty kredytu. Upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy osoby podpisującej ofertę, w przypadku, gdy ofertę podpisały osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie składającym się na ofertę. Oferta musi zawierać wszelkie dokumenty, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzą uprawnienia tychże osób do reprezentacji składania oświadczeń. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. Zamawiającego żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach