Przetargi.pl
KPP Gostynin -malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 47 701 31 03 , fax. 47 701 20 02
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 47 701 31 03, fax. 47 701 20 02
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KPP Gostynin -malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – „KPP Gostynin – malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic” ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYMAdres którego dotyczy zamówienie: KPP Gostynin, ul. 3-go Maja 1709-500 Gostynin. OPIS TECHNICZNYPodstawa opracowania- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454)- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225)- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. Poz. 1609). - Obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związanej z procesem budowlanym.5. ZAKRES ROBÓT : Wykonanie robót zgodnie z przedmiarami i opisem robótBranża budowlanaSkucie tynków zawilgoconych w piwnicach oraz osuszenie ścian. Uzupełnienie obitych tynków, tynkwewnętrzny cem-wap. kat. III. Wykonanie przegrody poziomej (iniekcji) na zawilgoconych ścianach w piwnicach. Malowanie ścian farba emulsyjną w piwnicach ścian i sufitów 2x.Poprawić mocowanie balustrady na podjeździe dla niepełnosprawnych. Wykonać naprawę schodów wejściowych, uzupełnić kostkę przy studzience telekomunikacyjnej, poprawić krawężnik przystudzience kanalizacyjnej. Naprawić szyld z napisem POLICJA umocowany na frontowej ścianie.Wymienić okna na II piętrze, okna z profili z PCV wzmocnione wkładkami metalowymio współczynniku przenikania ciepła 0,9. Przed wbudowaniem dokonać dokładnego pomiaruna obiekcie, dostosować kolorystykę i podział okien do istniejących. Wykonanie lamperii na ścianach do istniejącej wysokości metodą natrysku kroplowego z polakierowaniem. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów z poszpachlowaniem nierówności oraz gruntowaniem preparatem gruntującym.Malowanie farbą emulsyjną 2x ścian i sufitówKolorystykę należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu.Branża elektrycznaInstalacja kontroli dostępu.Opis robót.Zakres prac obejmuje doposażenie czterech przejść z jednostronną kontrolą dostępu, w urządzenia (czytniki i przyciski ewakuacyjne) w celu objęcia tych przejść dwustronną identyfikacją. Rozszerzenie funkcjonalności instalacji kontroli dostępu należy wykonać dla następujących przejść:1) wyjścia z dyżurki na korytarz na parterze;2) wyjścia z pomieszczenia przy kancelarii (pok. 107) na korytarz na I piętrze; 3) wyjścia z archiwum (pok. 104) do pomieszczenia przy kancelarii (pok. 107);4) wyjścia z pomieszczenia ODN (pok. 210) na korytarz na II piętrze.Dla ww. przejść mających jednostronną kontrolę dostępu należy wykonać instalację kontroli dostępu z dwustronną identyfikacją. Ww. przejścia są wyposażone w kontrolery Roger typu PR 102 DR oraz PR 402 DR przystosowane do pracy z dwoma czytnikami.Dla każdego z ww. przejść należy od strony wyjścia zamontować drugie czytniki kart kompatybilne z istniejącymi i przyciski awaryjnego otwierania drzwi (ewakuacyjne) oraz wykonać wymagane instrukcjami producenta i przepisami oprzewodowanie. Wymianie podlegają na fabrycznie nowe akumulatory bezobsługowe AGM 7 Ah zamontowane w obudowach z kontrolerami. Zamknięcia drzwi typu gałka-klamka należy zastąpić zamknięciami gałka-gałka.Do wykonania instalacji kontroli dostępu Wykonawca zobowiązany jest zastosować przewody zgodne z wytycznymi producenta istniejącego systemu. Przewody należy układać w rurkach instalacyjnych p/t, pod przestrzenią sufitu podwieszonego oraz listwach instalacyjnych lub rurkach RL w przestrzeni sufitu podwieszonego. Od czytników i przycisków ewakuacyjnych do kontrolerów, instalację wykonać p/t w rurkach karbowanych giętkich, typu „peszel”. Należy zachować wymagane odstępy od innych instalacji oraz chronić istniejące instalacje przed uszkodzeniem. Nie wolno mocować przewodów do konstrukcji sufitu podwieszonego. Wykonawca musi przewidzieć i uwzględnić w kalkulacji wszystkie materiały niezbędne do wykonania instalacji. Wykonać malowanie poprawkowe pasa ściany od futryny do najbliższego narożnika i od posadzki do sufitu podwieszonego przy drzwiach objętych przedmiotowymi robotami. Nakłady na malowanie poprawkowe jw. należy uwzględnić i wykonać w ramach równolegle wykonywanych robót budowlanych malarskich. Do wykonania instalacji należy użyć wszystkich urządzeń i materiałów fabrycznie nowych i posiadających wymagane certyfikaty, świadectwa przydatności użytkowej i atesty. Dla uruchomienia rozbudowanego systemu Wykonawca dokona aktualizacji oprogramowania na wskazanym komputerze oraz konfiguracji systemu zgodnie z Instrukcjami instalacji i obsługi urządzeń wchodzących w skład istniejącego sytemu KD oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zaprogramuje karty zbliżeniowe w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca skompletuje karty materiałowe oraz certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych na wszystkie elementy instalacji KD oraz przekaże je Zamawiającemu.Wymagania techniczne dot. elementów kontroli dostępu.Czytnik:• Zasilanie 12 V DC • Obsługa kart EM 125 kHz • Konfigurowalny format transmisji danych wyjściowych • Formaty wyjściowe: RACS, Wiegand 26...66 bit, Magstripe (Clock & Data) i inne • Różne warianty transmisji kodów PIN • Zasięg odczytu do 15 cm • Osobne wejścia do kontroli wskaźnika LED oraz głośnika • Klasa szczelności IP 65 • Ochrona antysabotażowa • Warunki pracy: - temperatura: od -25°C do +60°C i wilgotność: od 10% do 95% • Znak CE.Przycisk awaryjnego otwarcia drzwi:• Obciążalność styków: 2A/30 V DC • Rodzaj styku: NO/NC • Obudowa: ABS w kolorze zielonym • Montaż: wewnętrzny • Stopień ochrony: IP 24 • Temperatura pracy: - 30o C / +70oC • Przeźroczysta klapka zabezpieczająca • Resetowanie dedykowanym kluczykiem Branża sanitarnaInstalacja odwodnienia piwnic budynku KPP Gostynin zgodnie z załączonym przedmiarem.Zakres prac obejmuje- Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - Rozebranie wylewki cementowej pod posadzką.- Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod rurociągi, w gruntach suchych kat. III-IV wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 0,6 m, szerokość 0,3 m- Wykopy wykonywane wewnątrz budynku - usunięcie z piwnic budynku gruzu i ziemi - wyniesienie wiadrami- Drenaż - podsypka filtracyjna ze żwiru lub pospółki w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa o gradacji 18 - 5 mm- Transport ręczny do piwnic budynku żwiru filtracyjnego i piasku do zasypania drenażu- Drenaż z rury elastycznej PVC-U o średnicy zewn. 80 mm w zwojach bez filtra na wykonanej podsypce- Przejścia przez ścianę betonową o grubości do 15 cm dla rury drenarskiej o śr. 80 mm włączenie do studzienki odwadniającej- Owinięcie drenażu geowłókniną - Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych - Zagęszczenie zasypki ubijakami mechanicznymi- Podkłady betonowe na podłożu zagęszczonym - Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układane na klej - przygotowanie podłoża- Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 30x30 cmukładane na klej metodą zwykłą z fugowaniem- Wywóz ziemi i gruzu samochodami skrzyniowymi- Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej drenażu analogia- Montaż zestawu hydroforowego o średnicy przyłączeniowa 40 mm do podnoszenia ciśnienia w instalacji p. poż. - zestaw dostarcza Zamawiający , - zawory odcinające i zwrotny zakup Wykonawcy kpl. 1 Do wykonania instalacji należy użyć wszystkich urządzeń i materiałów fabrycznie nowych i posiadających wymagane certyfikaty, świadectwa przydatności użytkowej i atesty. Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na Wykonawcy.WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:1. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z przedmiarami i opisem robót2. Wykonanie robót towarzyszących.3. Przekazanie dokumentacji powykonawczejWykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:- organizacji robót budowlanych,- zabezpieczenia interesów osób trzecich,- ochrony środowiska,- warunków bezpieczeństwa pracy4. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia. Budynek jest obiektem czynnym całodobowo w związku z tym Zamawiający nie będzie mógł udostępnić całego frontu robót. Każdorazowo należy z użytkownikiem na bieżąco ustalać zakresprac. Wykonawca powinien wkalkulować w cenę robót ewentualne prace polegające na przesuwaniu mebli i urządzeń oraz ich zabezpieczenie. Organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Użytkownika. Wykonawcom biorący udział w postępowaniu zaleca się przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej obiektu.Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych.UWAGA: Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 400,00 zł1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze:49 1010 1010 0022 1913 9120 0000z dopiskiem „Wadium – nr postępowania 57 /22”Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium na jednym dokumencie dla wszystkich zadań, przy czym na dokumencie należy wymienić zadania i odpowiadające im kwoty wadium.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 4) musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: ……........................................................................7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).5. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w zakreślonym terminie po upływie terminu jego ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia.Zamawiający uzna wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (zakończył, rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych co najmniej: 160 000,00 zł bruttoWykonawca zobowiązany jest przedłożyć:Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy technicznej i zawodowej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, datyi miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez przedmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.- dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia.Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:a) osobą która będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- konstrukcyjnej budowlanejb) osobą które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) osobą które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychlub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym,Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:- Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie wykazu robót składanego NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego ; wykazu osób składanego NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącegoW przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawarunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniejjeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał (zakończył, rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych robót co najmniej 160 000,00 zł brutto;W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia musza złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcyOświadczenie o podziale zadań pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp sporządza się i przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w formie papierowej i opatrzone podpisem własnoręcznym, przekazuje się elektroniczne odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistymPoświadczenia cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( tj. wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia lub jeden z wykonawców, który umocowany został do prezentowaniaw postępowaniu członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach