Przetargi.pl
Koszenie trawy na poboczach dróg powiatowych

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie trawy na poboczach dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    § 1. Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Nyskiego z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Koszenie trawy na poboczach dróg powiatowych Zadanie nr 1 – Gmina Otmuchów, Kamiennik i Paczków na powierzchni 1 216 125,00 m2. Szczegółowy wykaz dróg do koszenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Zadanie nr 2 – Gmina Korfantów, Łambinowice, Skoroszyce i Pakosławice na powierzchni 1 054 227,00 m2. Szczegółowy wykaz dróg do koszenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Zadanie nr 3 – Droga powiatowa Nr 1532 O Korfantów- Grabin, droga powiatowa Nr 1537 O Skoroszyce – Piątkowice, droga powiatowa Nr 1635 O + 1636 O Otmuchów- Zwanowice na powierzchni 238 320,00 m2. Szczegółowy wykaz dróg do koszenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, Zadanie nr 3 – zakres koszenia obejmuje koszenie trawy na poboczach z rowami. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) pozbieranie i usunięcie kamieni, puszek, butelek i gałęzi, 2) wybranie zanieczyszczeń z trawy i ich wywóz na składowisko odpadów, 3) koszenie traw, chwastów i samosiewów w pasie drogowym łącznie z obkoszeniem punktów stałych (drzewa przydrożne, znaki drogowe i poręcze), 4) wykonawca winien objąć koszeniem szerokość poboczy zgodnie z wykazem dla poszczególnych dróg. Wysokość trawy po wykonaniu koszenia może wynosić maksymalnie 3 cm na całej szerokości pobocza. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać następujące prace: - wykonać roboty przygotowawcze,: usunąć obce zanieczyszczenia z miejsc pracy kosiarki, - dokonać koszenia traw i chwastów, Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia prac zgodnie z projektem organizacji. Zakres i lokalizację usługi określi Zamawiający. Dyspozycję do wykonania usługi przekazuje Zamawiający. Realizacja usługi uzależniona od warunków pogodowych. § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Wykaz koszenia, 2) kosztorys ofertowy, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca otrzyma zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót 4) Wykonawca opracuje harmonogram robót, § 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla wszystkich części. Wykonawca wraz z ofertą na poszczególne zadanie nr 1 lub nr 2 lub nr 3 składa kosztorys ofertowy do każdego zadania oddzielnie oraz oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1(formularz nr 3 ) i oświadczenie na podstawie art. 25 ust.1 (formularz 3.1.) wykaz sprzętu i wykaz kadry. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego składa do jednego zadania, do pozostałych zadań jeżeli będzie składał więcej niż jedną ofertę nie jest to konieczne. Ponadto warunkiem złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie jest posiadanie sprzętu: Zadanie nr 1 - 2 kosiarki bijakowe, - 2 kosy spalinowe, Zadanie nr 2 - 2 kosiarki bijakowe, - 2 kosy spalinowe, Zadanie nr 3 - 1 kosiarka bijakowa na wysięgniku. W/w sprzęt wymagany jest na każde zadanie oddzielnie z uwagi na wykonywanie koszenia w tym samym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - zadanie nr 1 – 2 500 zł, - zadanie nr 2 – 2 000 zł - zadanie nr 3 – 800 zł § 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. § 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Otmuchowie nr 26 8872 1026 0031 4947 2000 0360 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych prze podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019r. poz.310,836 i 1572), § 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. § 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. § 6. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust.4a 1a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena na podstawie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane, potwierdzenie wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach