Przetargi.pl
Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Drogowców 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2721788 , fax. 012 2741416
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach
    ul. Drogowców 2 2
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2721788, fax. 012 2741416
    REGON: 00005888900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Koszenie traw w pasie drogowym dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Myślenicach z podziałem na 3 zadania. Zakres zamówienia: Zadanie nr 1 - 316 000 m2, Zadanie nr 2 - 688 000 m2, Zadanie nr 3 - 760 000 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, określonym w SST - zał. nr 1 SIWZ tj: - minimum 3 kosiarki bijakowe, doczepne do 3 ciągników na jedno zadanie, - kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne - minimum 3 szt. na jedno zadanie, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia. Uwaga: Ze względu bezpieczeństwa nie mogą być stosowane kosiarki rotacyjne. W przypadku składania oferty na kilka zadań należy udokumentować dysponowanie odpowiednią krotnością sprzętu. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru - zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania usługi objętej przedmiotowym zamówieniem potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt II SIWZ - wg wzoru zał. nr. 4 SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt III/3 SIWZ Wykonawca wskazał sprzęt, którymi będzie dysponował. 5. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania ofert na kilka zadań, formularze ofert (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3), należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednej kopercie. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz. U . z 2008 r Nr 188, poz. 1155.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach