Przetargi.pl
"Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie: 1. Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej; 2. Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej; 3. Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie"

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Objazdowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748680180 , fax. 748680190
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Objazdowa 20
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 748680180, fax. 748680190
    REGON: 89072385800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.bip.klodzko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie: 1. Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej; 2. Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej; 3. Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: „Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie: 1. Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej; 2. Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej; 3. Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie” 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: usługi 3. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na: 3 zadania 1) ZADANIE NR 1: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej. 2) ZADANIE NR 2: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej. 3) ZADANIE NR 1: Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie. 4. Zakres zamówienia obejmuje mechaniczne koszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku. Prace należy wykonać zgodnie ze Szczegółową Specyfikację Techniczną stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz dróg powiatowych objętych wykonaniem usługi zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ – zestawienie dróg powiatowych. W ramach pomocy ustalenia położenia dróg, Zamawiający przekazuje mapę sieci drogowej – Powiat Kłodzki stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Z uwagi na specyfikę terenu na którym położone są drogi powiatowe (w głównej mierze teren górski), zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wszystkie czynności składające się na przedmiot zamówienia, chyba że z odrębnych przepisów wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 8 do SIWZ - wzór umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, również oświadczenia tych podmiotów) z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 4) pisemne zobowiązanie o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 1) SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 6) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie muszą przedstawiać osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do reprezentacji spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników podjętej w trybie art. 866 k.c.;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach